• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4412 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

خبر

جزيياتي از سفر نمايندگان مجلس به كره‌جنوبي با محور تحريم‌ها

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي از سفر گروهي از اعضاي اين كميسيون به كره‌جنوبي و ديدار و بحث با رييس مجلس و نمايندگان مجلس اين كشور در خصوصي چگونگي غلبه بر تحريم‌ها و حفظ روابط بين دو كشور خبر داد.

به گزارش ايسنا؛ جلال ميرزايي با اشاره به سفر گروهي از اعضاي كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي به كره جنوبي توضيح داد: «اين سفر به دعوت پارلمان كره جنوبي انجام شد. قبل از اين سفر رييس كميسيون انرژي مجلس ديدارهايي با رييس مجلس و وزير نفت و وزارت خارجه داشت تا مباحث مورد پيگيري در اين سفر مشخص شود.»

او در ادامه با اشاره به تشديد تحريم‌ها و شرايط كنوني كشور بيان كرد: «در اين سفر ديداري با رييس كميسيون انرژي و تجارت و رييس پارلمان كره جنوبي داشتيم. در ادامه نيز جلساتي با چندين شركت خصوصي داشتيم. شركت‌ها علاقه‌مند هستند كه همكاري‌هايي كه تاكنون با ايران داشتند ادامه پيدا كند.» او افزود: «پيش از تحريم‌ها نزديك به دو هزار شركت كره‌اي در بازار ايران در حوزه‌هاي مختلف با ايران همكاري داشتند و بعد از خروج ترامپ از برجام اين مشاركت به‌شدت كاهش پيدا كرده است و اين نگراني وجود دارد كه روابط اقتصادي دو كشور متوقف شود كه هم به ضرر كره جنوبي و هم به ضرر كشور ما است.» ميرزايي در پايان گفت: «در خصوص چگونگي غلبه بر تحريم‌ها در جلساتي كه برگزار شد بحث شد. كره جنوبي نيز در شرايط فعلي اولويت‌هايي دارد و آنها علاقه‌مند هستند تا مانعي كه بر سر راه روابط دو كشور ايجاد شده زودتر برطرف شود »

 

محكوميت متهمان پرونده سد لفور به 74 ضربه شلاق

متهمان پرونده سد لفور به اتهام جريحه‌دار كردن عفت عمومي از سوي دادگاه به تحمل 74 ضربه شلاق تعزيري محكوم شدند.

به گزارش تسنيم؛ مصطفي ترك همداني، وكيل متهمان پرونده سد لفور بيان كرد: «در پرونده سد لفور سوادكوه، موكلانم به اتهام جريحه‌دار كردن عفت عمومي از سوي دادگاه كيفري دو شهرستان سواد كوه به تحمل 74 ضربه شلاق محكوم شدند ضمن اينكه دادگاه متهمان زن پرونده را به پرداخت 50 هزار تومان جزاي نقدي به اتهام بي‌حجابي نيز محكوم كرده است.» به گفته اين وكيل دادگستري، حكم صادره غيرقطعي و قابل تجديدنظر خواهي در محاكم تجديدنظر استان مازندران است

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون