• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4422 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ مرداد

ويژه

تامين اجتماعي متعلق به كارگران و بازنشستگان است

معاون اداري و مالي سازمان تامين اجتماعي گفت: تامين اجتماعي متعلق به كارگران و بازنشستگان است. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، دكتر مهرداد محقق‌زاده در مراسمي كه صبح روز سه‌شنبه اول مرداد توسط شركت نفت ايرانول به مناسبت تكريم از خدمات ارزشمند ايشان برگزار شد، تصريح كرد: ما به عنوان كاركنان تامين اجتماعي حافظ حقوق و منافع كارگران و بازنشستگان كه مالك اصلي تامين اجتماعي هستند، هستيم. محقق‌زاده با بيان اينكه در هر مقام و منصبي منافع ملي، سازماني و شركتي براي من در اولويت بوده است، گفت: به منافع ملي اگر فكر كنيم كشور عزيزمان ايران به دست خودمان درست خواهد شد. وي با بيان اينكه من هر جا باشم خودم را جزو خانواده ايرانول مي‌دانم، افزود: هدف ما در هيات‌مديره شركت نفت ايرانول ارتقاي سيستم، نظم اداري و مالي و استفاده از جوان‌ها و تامين معيشت كاركنان بود.

نگاهي به اقدامات ويژه و عملكرد بانك رفاه

بانك رفاه كارگران به عنوان نخستين بانك اجتماعي كشور اقدامات متنوعي را در جهت به‌روز كردن و حل مشكلات مالي مردم و سپرده‌گذاران به انجام رسانده است. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران و به نقل از خبرگزاري مهر، اين بانك به عنوان نخستين بانك اجتماعي كشور و با قريب به
6 دهه سابقه خدمات ارزنده در حوزه رفاه كارگري و مشمولين تامين اجتماعي، به عنوان يكي از بانك‌هاي بزرگ تجاري كشور خدمات و اقدامات متنوعي را در جهت به‌روز كردن و حل مشكلات مالي مردم و سپرده‌گذاران به انجام رسانده است. يكي از اقدامات مطلوب بانك رفاه كارگران، ارايه خدمات مدرن مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات است. ايجاد سيستم يكپارچه پرداخت و ايجاد سامانه خدمات بانكي متمركز به مشتريان اين امكان را داده است كه بتوانند از طريق كانال‌هاي مختلف پرداخت همانند خودپردازها، همراه بانك، پايانه‌هاي فروش، موبايل بانك، ساتنا، پايا، تلفن بانك به آساني و به سرعت عمليات بانكي خود را انجام دهند. از ديگر اقدامات مهم در زمينه مدرن‌سازي عمليات بانكي و ايجاد زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات در بانك را مي‌توان به افزايش تعداد دستگاه‌هاي خودپرداز و پذيرنده‌ها در نقاط مختلف كشور، افزايش تعداد و بهبود پايانه‌هاي فروشگاهي، ايجاد و توسعه واحدهاي الكترونيكي سلف سرويس، توسعه و بهبود خدمات مبتني بر موبايل بانك، ايجاد و توسعه خدمات واحدهاي سيار، توسعه كارت‌هاي اعتباري در معاملات كسب و كاري و جذاب ساختن و تنوع بخشي به آن، ترويج و نهادينه ساختن استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي در بين عموم مردم از طريق آموزش و فرهنگ‌سازي با استفاده از واحدهاي درون و برون سازماني براي نيل به اهداف موردنظر در اين حوزه از اهم اقدامات بانك رفاه درخصوص توسعه خدمات مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات است.

انتشار و فروش 1200 ميليارد تومان اوراق مشاركت در مشهد

شهرداري مشهد در راستاي تامين مالي پروژه‌هاي زيرساختي شهر، اقدام به انتشار و فروش 1200 ميليارد تومان اوراق مشاركت كرده است.

اژدر اژدري، معاون اقتصادي شهردار اظهار كرد: در حال حاضر شهرداري مشهد در راستاي تامين مالي پروژه‌هاي زيرساختي شهر از محل بودجه سال 97،
1200 ميليارد تومان اوراق مشاركت انتشار و عرضه كرده است و باتوجه به اينكه انتشار اوراق مشاركت زمينه‌ساز همكاري و مشاركت مردم در توسعه، عمران و آباداني شهر است، 350 ميليارد تومان اوراق مشاركت در تاريخ 29 خرداد ماه سال جاري براي اجراي طرح نوسازي و بهسازي بافت پيرامون حرم مطهر رضوي و 150 ميليارد تومان به‌فروش مي‌رسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون