• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4424 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۵ مرداد

كوتاه‌خبر

بنيامين قره‌حسنلو و عليرضا ياوري به عنوان دو شناگر ايران در رقابت‌هاي قهرماني جهاني ۲۰۱۹ كره‌جنوبي، به ترتيب در رده‌هاي ۵۱ و ۶۶ دور مقدماتي مسابقات قرار گرفتند و نتوانستند جواز حضور در المپيك 2020 را به دست آورند.

تيم ملي دوچرخه‌سواري كوهستان ايران كه در مسابقات آسيايي لبنان با تبريك فرزاد خداياري، فرانك پرتوآذر، علي ظهرابي‌زاده، علي لبيب، مهسا ماويز شركت كرده بود، در پايان به عنوان سومي دست يافت و مدال برنز را از آن خود كرد.

در مسابقات تنيس روي ميز بين‌المللي كره شمالي، دو نماينده از ايران موفق شدند به مرحله يك‌چهارم نهايي جدول بزرگسالان راه يابند. امين احمديان و اميرحسين هدايي دو نماينده ايران در اين مسابقات هستند كه البته از جدول زير ۲۱ سال انفرادي و دونفره حذف شدند.

باشگاه رئال مادريد در يك بيانيه اعلام كرد مدافع فرانسوي به دليل مشكلات عضلاني سه تا چهار هفته نمي‌تواند تيم را همراهي كند. پيش از اين ابراهيم دياز و ماركو آسونسيو به دليل مصدوميت‌ از اردوي مادريدي‌ها جدا شده بودند.

انتشار ويديويي كه توسط دوربين‌هاي امنيتي شهر لندن ضبط شده بود نشان داد دو مرد مسلح به چاقو قصد دزديدن ماشين مسوت اوزيل را داشتند اما سئاد كولاشيناچ هم‌تيمي اين بازيكن آلماني از اتومبيل پياده و باعث شد سارقان فرار كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون