• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4430 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ مرداد

خبر

كشف محموله يك تني هرويين توسط وزارت اطلاعات

وزير اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات به صورت ريشه‌اي با تروريسم مبارزه مي‌كند و هيچ زماني نبايد تروريسم به صورت پايان يافته تلقي شود. به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام محمود علوي در سفر يك‌روزه خود به آذربايجان‌غربي، به كشف محموله حدود يك تني هرويين در استان اشاره كرد و افزود: خوشبختانه نيروهاي اطلاعاتي به بلوغ بالايي رسيده و چندين اقدام ضدجاسوسي را شاهد بوديم. او با تاكيد بر اينكه در زمينه مبارزه با تروريسم، وزارت اطلاعات حرف نخست را مي‌زند، تصريح كرد: هم‌اكنون شاهد هستيم كه نفس تروريست‌ها گرفته شده و هيچ زماني نيز نبايد تروريست پايان يافته تلقي شود و هر زماني كه تروريست‌ها از نفس مي‌افتند كمتر موفق به اقدامات تروريستي مي‌شوند. وزير اطلاعات تاكيد كرد: بي‌شك وزارت اطلاعات به صورت ريشه‌اي با تروريسم مبارزه مي‌كند و در رابطه با كشف يك تن هرويين نيز، تنها افراد ايراني در اين كار دخيل نبوده، بلكه از كشورهاي ديگر نيز در اين كار دست داشتند و آنها نيز بايد بدانند كه جمهوري اسلامي ايران كشوري نيست كه بتوانند از آن براي تحقق منويات شوم خود در زمينه سوداگري استفاده كنند.

 

سخنگوي دستگاه قضا:

كارهاي صدور راي پرونده جعبه سياه بابك زنجاني انجام شده است

سخنگوي قوه قضاييه درباره اينكه راي پرونده جعبه سياه بابك زنجاني صادر شده است، گفت كه كارهاي آن انجام شده است. غلامحسين اسماعيلي كه با ايسنا گفت‌وگو مي‌كرد، درباره اينكه آيا حكم پرونده عليرضا زيباحالت منفرد جعبه سياه بابك زنجاني صادر شده است يا خير، گفت: كارهاي آن انجام شده، ولي بايد از قاضي صلواتي بپرسم كه آيا راي صادر شده يا خير. براساس اين گزارش، پرونده بابك زنجاني از مهم‌ترين پرونده‌هاي مهم اقتصادي در سال‌هاي اخير است كه پس از بازداشت و رسيدگي به پرونده او و صدور راي پرونده، زواياي ديگري از اين پرونده آشكار و نام افراد ديگري مطرح شد. يكي از اين افراد عليرضا زيباحالت منفرد بود كه به «جعبه سياه پرونده» معروف شد و او كسي است كه به گفته مسوولان، اقدامات مجرمانه بابك زنجاني توسط او انجام شده است.

 

استقبال كمرنگ از سعيد جليلي در همدان

سعيد جليلي روز گذشته در جمع برخي فعالان فرهنگي همدان سخنراني كرد. مراسمي كه تعداد بسيار كم حاضران در آن بيش از سخنان جليلي جلب‌توجه مي‌كرد. به گزارش خبرآنلاين، سعيد جليلي ظهر روز گذشته در جمع فعالان فرهنگي استان همدان حضور يافت. تصاوير اين مراسم نشان مي‌دهد كه تنها جمعيتي حدود ۳۰ نفر از سخنراني سعيد جليلي استقبال كردند. اين درحالي است كه جبهه پايداري سعيد جليلي را قطب انتخابات مجلس يازدهم در اسفند ۹۸ معرفي مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون