• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3223 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

باخوانندگان

1523-0915
من و خانواده‌ام براي حج ثبت نام كرده بوديم اما به‌خاطر بي‌حرمتي و حمله عربستان به يمن انصراف داديم چون اگر به اين سفر برويم در واقع در جنايت آل‌سعود مشاركت كرده‌ايم.
محمود بليغيان از اصفهان
سه‌راهي ورودي پايگاه هشتم شكاري در اتوبان فرودگاه اصفهان، بين جايگاه گاز، بسيار تنگ و تاريك است و نياز به جدول‌بندي صحيح و وسيع و اصلاح هندسي دارد.
    پاسخ وزارت راه به يك مخاطب
جناب آقاي الياس حضرتي
مديرمسوول محترم روزنامه اعتماد
با سلام و احترام؛
بدين وسيله پيرو درج مطلب پيام مردمي در صفحه 11 آن روزنامه مورخ 10/12/93 توضيحات زير به منظور درج در آن رسانه تقديم مي‌شود.
خواهشمند است به چاپ توضيحات زير،  دستور مقتضي را صادر فرماييد.
مطابق قانون احداث پروژه‌هاي عمراني بخش راه و ترابري (قانون مشاركت) مصوب 24/8/66 مجلس شوراي اسلامي، آزادراه خرم‌آباد- پل زال و آزادراه پل زال- انديمشك توسط بخش خصوصي احداث شده و به استناد مواد 51 و 52 آيين‌نامه اجرايي قانون مذكور، مبلغ عوارض قابل دريافت آزادراه با  استناد گزارش درآمد- هزينه و توسط معاونت محترم برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزارت متبوع معين و پس از تاييد وزير وقت ابلاغ شده است.
قانونگذار جهت رفاه حال عموم مردم، احداث اين گونه پروژه‌ها را منوط به وجود راه موازي دانسته و بر اساس تبصره 4 قانون موصوف جاده قديم خرم‌آباد- انديمشك به موازات آزادراه وجود داشته و استفاده‌كنندگان در صورت عدم تمايل به تردد از آزادراه كه گزينه برتر مي‌باشد، مي‌توانند از محور قديم تردد داشته باشند.
با احداث آزادراه خرم‌آباد- پل زال و آزادراه پل زال- انديمشك و ايجاد بيش از 25  كيلومتر تونل و پل در كوهستان‌هاي سخت‌گذر منطقه موجبات كاهش زمان سفر، مصرف سوخت، استهلاك وسايل نقليه، تصادف، آلودگي فراهم آمده و رونق اقتصادي را براي شهرهاي مجاور به همراه داشته است. تعداد دو دستگاه مجتمع خدماتي و رفاهي در آزادراه خرم‌آباد- پل زال در حال استفاده و بهره‌برداري عمومي مي‌باشد و در آزادراه پل زال- انديمشك نمازخانه و سرويس بهداشتي در ساختمان عوارضي‌هاي آزادراه مربوطه احداث شده و مجوزهاي لازم جهت احداث مجتمع خدماتي و رفاهي در مكان مناسب به بخش خصوصي داده شده كه در سال آينده اين موضوع در حال پيگيري است.
مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه و شهر سازي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون