• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4434 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد

كوتاه‌خبر

گفته مي‌شود پاري‌سن‌ژرمن براي فروش نيمار به رئال مادريد به صورت قرضي و با بند فروش اجباري در تابستان بعد موافقت كرده و تنها در اين ميان رضايت زين‌الدين زيدان باقي مانده است.

جواد خياباني در يك مصاحبه تصويري گفت: «به مردم ايران مي‌گويم كه عادل دارد به تلويزيون برمي‌گردد. با شروع ليگ برتر شاهد گزارش عادل در تلويزيون خواهيم بود.»

وين روني مهاجم سابق منچستريونايتد و تيم ملي انگليس با دربي كانتي به توافق رسيد تا به عنوان بازيكن - مربي در اين تيم به فعاليت بپردازد.

بيورگ لامبرخت، دوچرخه‌سوار ۲۲ ساله بلژيكي در دور سوم مسابقات لهستان در يك هواي باراني بر زمين افتاد و سرش به بتن‌هاي كنار جاده برخورد كرد. او ابتدا قرار بود با هلي‌كوپتر به بيمارستان انتقال داده شود اما به دليل شرايط وخيمش با آمبولانس راهي آنجا شد. او در بيمارستان ريبنيك هنگام عمل جراحي درگذشت.

به نقل از فدارسيون فوتبال، قرارداد تامين البسه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران با حضور صادق درودگر، رييس سازمان اقتصادي و وحيد جعفري مديريت نمايندگي شركت آل‌اشپورت در ايران به امضا رسيد. قرار است براي نخستين بار ۱۸ تيم ملي اعم از آقايان و بانوان در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي لباس‌هاي مشابه و يكساني را با برند آل‌اشپورت مورد استفاده قرار دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون