• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3223 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

زمينگير شدن دو شرور با شليك تيرهوايي

ايسنا| دو زورگير قمه به دست در تعقيب و گريز و شليك تيرهوايي ماموران پليس زمينگير شدند.
سرهنگ حسين ذكايي‌خو، رييس كلانتري 151 يافت‌آباد با اعلام اين خبر گفت: ساعت22  نوزدهم فروردين امسال مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ اعلام كرد كه گشت خودرويي و موتورسوار كلانتري 153 وليعصر در تعقيب دو نفر سارق و زورگير موتورسوار است كه از بلوار معلم به سمت چهارراه قهوه‌خانه با يك دستگاه موتوسيكلت در حال فرارند.
سرهنگ ذكايي‌خو با اشاره به اعزام تيم گشتي كلانتري 151 يافت‌آباد به چهارراه قهوه‌خانه براي اجراي طرح مهار و دستگيري دو شرور فراري گفت: در جريان عمليات، مجددا از طريق مركز 110 اعلام شد كه موتوسيكلت به سمت بازار آهن تغير مسير داده است. به اين ترتيب ماموران به بازار آهن اعزام شدند كه در آنجا مشاهده شد خودرو كلانتري 153 وليعصر در تعقيب يك دستگاه موتوسيكلت با دو سرنشين است.
رييس كلانتري 151 يافت‌آباد با بيان اينكه متهمان تحت تعقيب به سمت بلوار 17 شهريور در حال فرار بودند، ادامه داد: ماموران آژيركشان و با استفاده از بلندگوي خودروي گشت چندين مرتبه به موتورسواران دستور توقف دادند، اما با بي‌توجهي آنها روبه‌رو شدند كه به اين ترتيب اقدام به شليك چهار تير هوايي كردند كه در پي آن، موتورسوار كه قصد فرار در مسير خلاف جهت خيابان را داشت به جدول حاشيه جاده برخورد و هر دو شرور به زمين خوردند.
ذكايي‌خو ادامه داد: دو متهم قصد داشتند با پاي پياده از محل فرار كنند كه با حضور گشت موتورسوار انتظامي و 110 و گشت كلانتري 153 وليعصر نامبردگان دستگير شدند و موتوسيكلت به پاركينگ منتقل شد.
رييس كلانتري 151 يافت‌آباد با بيان اينكه پس از دستگيري اين افراد تعدادي از شكات كه از موضوع باخبر شده بودند به كلانتري 151 يافت‌آباد مراجعه كردند، گفت: شاكيان ضمن شناسايي متهمان به ماموران گفتند كه مورد زورگيري با قمه قرار گرفته‌اند. هردو متهم پس از تشكيل پرونده براي تحقيقات بيشتر و سير مراحل قانوني به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون