• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4454 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور

ويژه

كسب رتبه‌هاي برتر ذوب‌ آهن در جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي

در اين جشنواره كه به همت انجمن متخصصان روابط عمومي برگزار شد روابط عمومي ذوب‌آهن اصفهان در رشته‌هاي مقاله و خبر، رتبه اول و در رشته‌هاي فيلم مستند، كتاب و ويژه‌نامه رتبه دوم را در سطح ملي كسب كرد.

درخشش بانك رفاه در جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي‌هاي كشور

روابط عمومي بانك رفاه در چهاردهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي‌هاي كشور 5 عنوان برتر در سطح ملي را كسب كرد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، چهاردهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي با حضور سعيدرضا عاملي دبير شوراي عالي فرهنگي، زهرا سعيدي رييس فراكسيون رسانه و روابط عمومي مجلس و محمد خدادي معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تني چند از اساتيد، پيشكسوتان، متخصصان و كارگزاران روابط عمومي‌هاي سراسر كشور در مركز همايش‌هاي سازمان مديريت صنعتي (سازمان مطالعات و بهره‌وري نيروي انساني) برگزار شد.

رونمايي از درگاه تعامل بيمه‌گذاران و مشتريان پروژه «بيمه ايران من»

درگاه تعامل الكترونيكي بيمه‌گذاران و مشتريان بيمه ايران تحت عنوان «بيمه ايران من» طي مراسمي در روز شنبه نهم شهريور رونمايي و راه‌اندازي شد. مديرعامل بيمه ايران طي سخناني در آيين رونمايي از اين پروژه ارزشمند و جديد با تاكيد بر اهميت بهره‌گيري بيش از پيش از ظرفيت‌هاي فناوري اطلاعات (IT) در طراحي، توليد و ارايه خدمات بيمه به مشتريان و مخاطبان و ضرورت مهيا كردن بستر تعامل شايسته و اثرگذار با بيمه‌گذاران و خدمات گيرندگان گفت: امروزه در بازارهاي مختلف و از جمله بازارهاي مالي و بيمه با ورود نرم‌افزارهاي جديد، استفاده از ابزار الكترونيك و ديجيتال جاي خودش را به سرعت باز كرده و به عنوان يك تحول مهم در كسب وكارها مطرح شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون