• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4477 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

روزنه فرهنگي

شماره يازدهم از دوماهنامه «روزنه فرهنگي» منتشر شده است. سخن نخست اين شماره مطلبي با عنوان «جاده سنگلاخي ادبيات معاصر» به قلم داريوش معمار است. «پوشه روز» اين شماره از نشريه با مطلبي با عنوان «تبعات هنرمند مردم بودن» به قلم رضا حيراني آغاز مي‌شود.

«هنرمند و ازدحام توده‌ها» نوشته علي ابهري و «هنر و جامعه زمان ما» نوشته محمدعلي اسمعيلي از ديگر مطالب اين پوشه است.

گفت‌وگوي بلند روزنه فرهنگي با فرزانه طاهري با عنوان «براي كلمه حرمت قائل بود: ميراث گلشيري» مهم‌ترين مطلب پوشه روز اين شماره از روزنه فرهنگي است. همچنين در اين شماره دو مطلب ديگر «از» و «درباره» گلشيري به اين شرح كار شده: «جوانمرگي در نثر معاصر فارسي» متن سخنراني هوشنگ گلشيري در شب‌هاي گوته و «باورداشت‌هاي انديشگاني هوشنگ گلشيري» نوشته قهرمان شيري.
در بخش ادبيات ايران يازدهمين شماره از روزنه فرهنگي شعرها و داستان‌هايي از لي‌لي اليكايي، تايماز عظيمي، سيامك يعقوبي و ژوآن ناهيد منتشر شده است. «پوشه افغانستان» بخش ويژه‌ و ابتكاري روزنه فرهنگي است كه در هر شماره آن آثاري از ادبيات معاصر افغانستان منتشر مي‌شود. در اين پوشه دو داستان از محمدحسين محمدي و محبوبه خرمي از نويسندگان معاصر افغانستاني منتشر شده است. يازدهمين شماره از دوماهنامه «روزنه فرهنگي» با سردبيري رضا حيراني به بهاي ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون