• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4487 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

بازتاب

بليت هواپيما براي زائران اربعين گران نمي‌شود

محمود واعظي، رييس دفتر رياست‌جمهوري درباره نرخ بليت هواپيما در ايام اربعين گفت:«امسال از حدود يك ماه مانده به آغاز ايام اربعين، وزارت راه و شهرسازي اعلام كرد كه بليت هواپيما در ايام اربعين نبايد گران شود. براي تردد با هواپيما از شهرهاي مختلف به منظور سفر به مناطق مرزي و حضور در راهپيمايي اربعين يك سقف براي نرخ بليت پروازها در نظر گرفته شده و امكان افزايش قيمت بليت‌ها از اين سقف در نظر گرفته‌ شده، وجود ندارد.» به گزارش ايسنا، رييس دفتر رييس‌جمهور ادامه داد:«با توجه به اينكه ممكن است يك پرواز در برخي از مسيرها داراي صندلي خالي باشد، قيمت بليت هواپيما مي‌تواند پايين‌تر از سقف در نظر گرفته باشد و مساله‌اي در اين زمينه نيست اما نبايد قيمت‌ها بالاتر از سقف اعلام ‌شده، عرضه شوند.» به گفته واعظي، ‌جمعيت حاضر در مرزها براي حضور در راهپيمايي عظيم اربعين اصلا با سال‌هاي گذشته قابل مقايسه نيست و جمعيت چند برابر شده است.

شفافيت نبايد منحصر به قوه مقننه باشد

پروانه مافي، نماينده مردم تهران در مجلس گفت: «اميدي‌ها در ابتدا مساله شفافيت آرا مطرح كردند، آنها بودند كه فراكسيون شفافيت را در مجلس تاسيس كردند و در مباحث خود ضرورت اين موضوع را گوشرد كردند و گفتند كه شفافيت در تمامي اركان بايد وجود داشته باشد. اعضاي فراكسيون اميد خواهان شفافيت در بخش‌هاي ديگر مانند قوه قضاييه و مجريه هستند.» به گزارش ايلنا؛ او افزود: «اينكه رقبا به نفع خودشان اين مساله را مصادره كنند اخلاقي نيست، تمامي سوابق اين طرح كاملا مشخص است و نشان مي‌دهد چه كساني از روز اول به دنبال آن بودند. اعتقادمان بر اين است كه مساله شفافيت يك مساله جناحي نيست، در واقع ما اين بحث را جناحي نمي‌بينيم كه رقبا بخواهند آن را در ماه‌هاي منتهي به انتخابات مصادره
به نفع خود كنند. همه مجموعه سياسي كشور بايد در زمينه شفافيت به يك وحدت و اتحاد برسند. بحث شفافيت را نبايد جناحي و سياسي كرد.»

تكذيب خبر اعطاي نشان نصر درجه ۲ به سرلشكر باقري

ديروز خبري مبني بر اعطاي نشان نصر درجه ۲ از سوي فرماندهي معظم كل قوا به سرلشكر باقري منتشر شد. خبري كه تنها چند ساعت بعد از سوي مركز ارتباطات و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح تكذيب و اصلاح شد. به گزارش ايرنا، مركز ارتباطات و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در واكنش به انتشار اين خبر اعلام كرد:«اين نشان «نصر درجه دو» است كه ۱۳ سال پيش از سوي فرماندهي معظم كل قوا به سرلشكر محمد باقري اعطا شده است و ارتباطي به نشانه‌هاي اعطا شده اخير از سوي رهبري ندارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون