• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4499 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ آبان

اسماعيل بخشي با توديع وثيقه آزاد شد

وكيل مدافع اسماعيل بخشي از آزادي موكلش به قيد وثيقه خبر داد. فرزانه زيلابي، وكيل اين فعال كارگري گفت كه موكلش اسماعيل بخشي با توديع وثيقه ۷۵۰ ميليون توماني از زندان آزاد شده است. به گزارش ايسنا، وكيل‌ مدافع اسماعيل بخشي ۵ آبان‌ماه و پس از انتشار خبر احتمال توديع وثيقه براي اسماعيل بخشي به اين خبرگزاري گفته ‌بود: «موكلم امروز آزاد نمي‌شود و بايد تشريفات مربوط به وثيقه‌اي كه ارايه كرده، انجام شود.»

فرزانه زيلابي همچنين تاكيد كرد: «باتوجه به اينكه ملك مورد وثيقه براي موكلم در دزفول واقع شده، براي انجام تشريفات مربوط به وثيقه، نيابتي به دادسراي دزفول داده ‌شد تا كارهاي وثيقه انجام و در نهايت منجر به آزادي موكلم شود.» او در اين مورد توضيح داد: «در ابتدا وثيقه يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون توماني براي موكلم در نظر گرفته شده بود كه با مخالفت ما و لوايحي كه در خصوص تقليل وثيقه داده‌ شد و نيز با تصميم قضات شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر تهران، ميزان وثيقه به ۷۵۰ ميليون تومان كاهش يافت و موكلم با ارايه وثيقه ۷۵۰ ميليون توماني آزاد مي‌شود.»

بر اساس اين گزارش، محمدي دادستان دزفول اول بهمن‌ماه ۹۷ گفته بود كه با نيابت قضايي از سوي دادستاني شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعيل بخشي، دستور جلب اين فرد در دادسراي دزفول صادر شد و اين فرد شب گذشته در دزفول با همكاري نيروهاي امنيتي- انتظامي دستگير شد. او با تكذيب خبر منتشره مبني بر هجوم نيروهاي مسلح ناشناس به خانه بخشي گفت: «اين فرد از صبح روز گذشته متواري شده بود كه با تلاش‌هاي صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملياتي دستگير شد. اين فرد پس از اجراي نيابت به دادسراي شوش اعزام شده است.» اسماعيل بخشي در جريان تجمعات كارگران نيشكر هفت‌تپه بازداشت شده بود كه روز گذشته با توديع وثيقه 750 ميليوني آزاد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون