• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4500 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

مسابقه‌اي براي فرهنگ ارايه خدمات مطلوب و پايدار به مشتركان

هاشم اميني، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم پاياني مرحله استاني مسابقات فني و تخصصي بهره‌برداري شركت‌هاي آب و فاضلاب كشور گفت: از بهره‌برداران انتظار مي‌رود در پايان اين مسابقات بيش از پيش فرهنگ ارايه خدمات مطلوب و پايدار به مشتركان را در دستور كار قرار دهند.

اميني با اشاره به نقش بارز بهره‌برداران در ارايه خدمات پايدار به مشتركان عنوان كرد: فعالان در حوزه بهره‌برداري با نگهداري اصولي و بهره‌برداري صحيح از تاسيسات و منابع نقش بارزي در ارايه خدمات پايدار به مردم دارند.

او تعهد، تخصص، پشتكار، دقت و تلاش شبانه‌روزي را از ويژگي‌هاي بهره‌برداران برشمرد و خاطرنشان كرد: ويژگي‌هاي منحصر بهره‌برداران كه همان تعهد، تخصص، پشتكار، دقت، سرعت و تلاش شبانه‌روزي است منجر به استمرار ارايه خدمات بهينه به مردم مي‌شود.

اميني با اشاره به تامين آب شرب بيش از ۴ ميليون نفر از طريق تصفيه‌خانه آب باباشيخعلي اعلام كرد: تصفيه‌خانه آب باباشيخعلي كه تامين‌كننده آب شرب بيش از ۴ ميليون نفر است توسط بهره‌برداران نگهداري و در مدار قرار مي‌گيرد پس مي‌طلبد بهره‌برداران با ارتقاي سطح دانش درصدد خدمات‌رساني بهينه بيش از گذشته به مردم باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون