• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4528 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

ويژه

بسيج شعب بانك ملي براي فعال‌سازي رمز دوم يك‌بار مصرف

با الزام بانك مركزي به استفاده از رمز پويا، ساعت كاري تمامي شعب بانك ملي ايران به منظور ارايه خدمات مشاوره و راه‌اندازي رمز دوم يك‌بار مصرف مشتريان و كاهش مشكلات آنها بعد از زمان الزام‌شده، افزايش يافت.

به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، اپليكيشن 60 بانك ملي ايران، ابزاري براي توليد رمز يك‌بار مصرف در بستر گوشي تلفن همراه است كه فعال‌سازي آن از روش‌هاي متفاوتي به صورت كاملا غيرحضوري امكان‌پذير است.مشتريان مي‌توانند براي فعال‌سازي برنامه رمز يك‌بارمصرف از طريق دانلود آن از سايت رسمي بانك به آدرس bmi.ir يا كافه بازار و
گوگل‌پلي براي كاربران اندرويد و سيبچه براي كاربران گوشي‌هاي اپل اقدام كرده و با مراجعه به بالغ بر 8000 خودپرداز، كيوسك و كش لس‌هاي اين بانك يا از طريق سامانه بام رمز خود را فعال كنند.مشترياني هم كه گوشي هوشمند نداشته يا به دليل پايين بودن ورژن گوشي امكان دريافت برنامه 60 را نداشته باشند به راحتي مي‌توانند از طريق كد دستوري #60*737* اقدام به دريافت رمز يك‌بارمصرف كنند. اما اگر به هر دليلي مشتريان موفق به فعال‌سازي غيرحضوري نشوند و در فرآيند نصب نيازمند راهنمايي باشند، با تمهيدات ويژه به عمل آمده در بانك ملي ايران مشتريان مي‌توانند در روزهاي شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و روزهاي پنجشنبه تا ساعت 15 به تمامي شعب اين بانك مراجعه كنند.همچنين كارشناسان بانك همه روزه از ساعت 8 تا 20 در حدود 140 پايگاه شبانه‌روزي و شعب شهاب بانك ملي پاسخگوي مراجعه مشتريان در اين زمينه خواهند بود.در روزهاي جمعه نيز از ساعت 9 صبح لغايت 19 كارشناسان بانك ملي ايران به راهنمايي مراجعين مشغول خواهند بود. لازم به ذكر است، با توجه به الزام استفاده از رمزهاي پويا و همچنين افزايش استقبال كاربران براي نصب اپليكيشن 60 با نزديك شدن به زمانبندي اعلام‌شده از سوي بانك مركزي، توصيه مي‌شود تا مشتريان عزيز فرآيند نصب اين اپليكيشن را براي جلوگيري از بروز مشكلات احتمالي به روزهاي پايان ماه موكول نكنند و در اسرع وقت اقدام كنند.روش گام به گام فعال‌سازي هر دو روش دريافت رمز يك‌بارمصرف نيز در سايت اين بانك به آدرس www.bmi.ir قابل دسترسي است.تا روز 12 آذرماه بيش از 563 هزار نفر «اپليكيشن 60» را نصب كرده‌اند و بانك ملي ايران همه كاربراني كه تا قبل از پايان آذر ماه اين اپليكيشن را نصب كنند، در قرعه‌كشي 60 جايزه ويژه جشنواره «شستت خبردار شده» نيز شركت داده خواهند شد.

معاون وزير صمت:

رفع ظرفيت معطل توليد در فولادمباركه با نورد گرم 2

خداداد غريب‌پور، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس هيات عامل ايميدرو در غرفه فولاد مباركه در نمايشگاه ايران متافو در پاسخ به نگاه معاونت صنعت، معدن و تجارت به توسعه فولاد مباركه اظهار داشت: نگاه ما به شركت فولاد مباركه همسو با توسعه است. بر اين اعتقاد هستيم كه هم طرح نورد گرم2 فولاد مباركه بايد اجرا شود و هم اينكه فولاد مباركه طرح‌هاي توسعه فولاد هرمزگان و فولاد چابهار را نيز در دستور كار خود قرار دهد. فولادمباركه از واحدهاي بزرگي است كه دانش فني زيادي را در مجموعه مهندسي خود جاي داده و همين عامل باعث شده تا فولادمباركه نقش تكنولوژيكي هم ايفا كند. معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: علاوه بر آن ما پيگير هستيم، فولادمباركه به معدن وصل شود يعني فولادمباركه واحدهاي بزرگ توليد كنسانتره و گندله را خريداري و به زنجيره توليد خود اضافه كرده و شعار از سنگ تا رنگ خود را مديريت و مالكيت كند. ما در فولاد مباركه همان‌گونه كه به دنبال تامين پايدار مواداوليه هستيم، به دنبال توسعه نورد اين شركت هم هستيم، اينكه توليد محصولات پايين‌دستي فولادمباركه كه محصولات با‌ارزشي هم هست، در زنجيره توليد اين شركت كامل شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون