• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4561 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ دي

راهكارهاي ‌پاسارگاد جهت رفع مشكل سامانه همراه بانك در نسخه IOS

بانك‌پاسارگاد ضمن پوزش از مشتريان به دليل اختلال پيش آمده در دسترسي به همراه بانك پاسارگاد تا رفع مشكل دو راهكار براي استفاده از اين سامانه ارايه داد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، به‌ دليل محدوديت‌هاي اعمال شده، امكان بارگذاري اپليكيشن‌هاي مالي در اپ‌استور وجود ندارد. از اين ‌رو بانك‌پاسارگاد به‌ منظور استمرار دسترسي مشتريان به سامانه همراه بانك از طريق تلفن ‌همراه اپل چند راهكار ارايه كرد. بر اساس اين خبر، مشترياني كه از گوشي‌هاي تلفن‌ همراه اپل استفاده مي‌كنند، مي‌توانند خدمات همراه‌بانك پاسارگاد را از طريق نسخه جديد بانكداري ‌مجازي دريافت كنند. به اين ترتيب كه با باز كردن يك مرورگر در گوشي خود و وارد كردن آدرس بانكداري ‌مجازي بانك‌پاسارگاد، گزينه «مي‌خواهم با كاربري همراه‌بانك وارد شوم» را انتخاب و با همان نام كاربري و رمز عبور همراه بانك خود مي‌توانند وارد اين سامانه شوند و همانند گذشته از خدمات استفاده كنند. همچنين كاربران گوشي‌هاي تلفن ‌همراه اپل از طريق فروشگاه‌هاي نرم‌افزاري اپ‌استور ايراني قادر به نصب آخرين نسخه نرم‌افزار همراه‌بانك پاسارگاد و بهره‌مندي از خدمات اين سامانه هستند. گفتني است اين بانك درحال پيگيري جهت فراهم كردن امكان نصب مستقيم اپليكيشن همراه‌بانك براي نسخه IOS است كه پس از حصول نتيجه اطلاع‌رساني خواهد شد. مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگويي به سوالات و ابهامات مشتريان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون