• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3236 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

خبر كوتاه

آغاز به كار كميته انتخاباتي جامعه اسلامي مهندسين براي انتخابات مجلس

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: كميته انتخاباتي جامعه اسلامي مهندسين براي حضور در انتخابات مجلس دهم فعاليت‎هاي خود را آغاز كرده است. بهادر ولي‎زاده در گفت‌وگو با ميزان درباره آخرين فعاليت‎هاي اين تشكل براي ورود به انتخابات مجلس دهم اظهاركرد: در حال حاضر كميته انتخاباتي جامعه اسلامي مهندسين براي ورود به عرصه انتخابات مجلس دهم آغاز شده است و ما فعاليت‎هاي انتخاباتي خود را در قالب آسيب‎شناسي فضاي انتخاباتي و رصد برنامه‎هاي احزاب اصولگرا و رقباي انتخاباتي خود در سراسر كشور آغاز كرده‎ايم. وي افزود: جامعه اسلامي مهندسين درصدد است به مانند گذشته به دليل عضويت در جبهه پيروان خط امام و رهبري در چارچوب اين تشكل براي حضور در عرصه انتخابات آينده وارد عمل شود اما به طور حتم در اين راستا برنامه‎ها و فعاليت‎هاي مجزاي خود را نيز انجام خواهد داد. عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين تاكيدكرد: ما درصدد هستيم با محوريت وحدت ميان اصولگرايان نشست‎هاي مشتركي را با احزاب و گروه‌هاي سياسي اين جريان در آينده نزديك برگزار كنيم تا بتوانيم حضور پررنگي در عرصه انتخابات داشته باشيم. ولي‌زاده اظهاركرد: تاكيد بر استفاده از نظر جامعتين، ايجاد يك راهبرد مشخص در ميان مجموعه اصولگرايان و داشتن يك انسجام رويه از مهم‌ترين ملاك‎هايي است كه جامعه اسلامي مهندسين براي انتخابات آينده در نظر گرفته و در اين مسير راه خود را در عرصه انتخابات ادامه خواهد داد. وي با بيان اينكه جامعه اسلامي مهندسين به صورت مستمر و مداوم جلسات خود را پيرامون بررسي مسايل جاري كشور و انتخابات آينده برگزار مي‎كند، گفت: اميدوار هستيم بتوانيم با يك رويكرد مشخص و ايجاد وحدت ميان تشكل‎هاي اصولگرا بتوانيم در انتخابات آينده مجلس نقش تاثيرگذاري را ايفا كنيم. ولي‎زاده خاطرنشان كرد: انتظار است در كنار اتخاذ يك راهكار مناسب براي حضور در انتخابات مجلس، احزاب و تشكل‎هاي اصولگرا براي جلب مشاركت مردم در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز فعاليت چشمگيري داشته باشند.

تشكيل ستاد انتخابات جبهه پيروان در مراحل ابتدايي است

سخنگوي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري با بيان اينكه تشكيل ستاد انتخابات درون جبهه متبوعش در مراحل ابتدايي قرار دارد، گفت: در زمان مناسب ابعاد، وظايف و اهداف اين ستاد اعلام خواهد شد. سيد كمال الدين سجادي در گفت‌وگو با فارس درباره تشكيل ستاد انتخابات در جبهه متبوعش اظهار داشت: كميته انتخابات جبهه وظيفه بررسي‌هاي انتخاباتي و اعلام اسامي كانديداهاي بالقوه در شهرستان‌ها را برعهده داشت و اين بررسي‌ها صورت گرفت و پيشنهاد داده شد كه ستاد انتخابات شكل بگيرد. وي بر همين اساس تصريح كرد: ساختار «ستاد انتخابات» هنوز شكل نگرفته و در مراحل ابتدايي قرار دارد، در زمان مناسب ابعاد، وظايف و اهداف اين ستاد توسط آقاي كوهكن يا شخص ديگري كه مسوول باشند در مصاحبه رسمي اعلام خواهد شد. سخنگوي جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري با بيان اينكه اين كار درون‌گروهي است و فعاليت بيروني نداريم، گفت: هنوز فعاليت‌هاي رسمي براي انتخابات آغاز نشده تا ستاد انتخابات موضوعيت پيدا كند. در واقع اين ساز و كار جبهه پيروان براي حضور در انتخابات است. اين در حالي است كه برخي رسانه‌ها از تشكيل ستاد انتخابات در جبهه پيروان خط امام و رهبري به رياست محسن كوهكن خبر داده بودند.

دولت بايد مراقبت كند و جلوي رانت‌ها را بگيرد

محمد نبي حبيبي، دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: پول‌هاي كثيف را بايد در رانت‌هاي دولتي رصد كرد، دولت بايد مراقبت كند و جلوي رانت‌ها را بگيرد.  محمد نبي حبيبي، دبير كل حزب موتلفه اسلامي كه در پايان نشست دبيران حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به مساله مبارزه با فساد بيان داشت: فساد سم توسعه و رونق اقتصادي است. دولت بايد كارنامه عمل خود را در مبارزه با فساد به ملت ارايه دهد. ما در مبارزه با فساد نياز به سياست‌هاي اعمالي داريم نه اعلامي!وي افزود: پول‌هاي كثيف را بايد در رانت‌هاي دولتي رصد كرد، دولت بايد مراقبت كند و جلوي رانت‌ها را بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون