• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4662 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ خرداد

مردم براي كريم باوي دعا كنند

مسوولان عزيز دست بجنبانيد!

كريم باوي ستاره سابق تيم‌ ملي فوتبال و باشگاه پرسپوليس اين روزها در بستر بيماري افتاده است. يكي از سرزن‌ترين فوتباليست‌هاي تاريخ كشور كه پرش‌هايش در زمان خودش با پرش‌هاي اين روزهاي كريس رونالدو برابري مي‌كند، از مدتي پيش به خاطر عفونت كليه و ريه دچار مشكلات زيادي شده است. 
باوي اين روزها به دليل شيوع كرونا نمي‌تواند براي ادامه درمان راهي بيمارستان شود و اين مساله مشكلات او را بغرنج‌تر كرده است. او كه مجبور است با واكر راه برود به گفته خودش تمام زندگي‌اش را در راه مبارزه با بيماري از دست داده و حالا مشكلات مالي نيز بر مشكلات جسماني‌اش افزوده شده. او كه جانباز دوران دفاع مقدس نيز به حساب مي‌آيد در آخرين گفت‌وگوي ويديويي خود از فدراسيون فوتبال و مسوولان خواسته لااقل به پاس زحماتش در مستطيل سبز و خاكريزهاي جنگ، دست او را بگيرند. 
از چند روز قبل كه بيماري او عود كرده بسياري از پيشكسوتان فوتبال چه حضوري و چه تلفني جوياي احوال بمب‌افكن سابق فوتبال ايران بودند و كمك‌هايي نيز انجام شده است. با اين وجود وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال وظيفه دارند هرچه سريع‌تر به وضعيت كريم باوي رسيدگي كنند تا مبادا يكي از ستاره‌هاي بزرگ فوتبال كشورمان كه اگر امروز پا به توپ بود، ميلياردها تومان درآمد داشت، به خاطر مشكلات مالي زمين‌گير شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون