• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4670 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ خرداد

در رقابت‌هاي تنيس خيريه آدرياتور

مرور خاطرات اشك قصاب بلگراد را درآورد

نواك جوكوويچ در حالي كه به‌شدت احساساتي شده بود، روز يكشنبه در حاشيه رقابت‌هاي خيريه تنيس كه در مجتمع تنيس مرد شماره يك دنيا در كنار رود دانوب و در شهر بلگراد برگزار مي‌شد شروع به اشك ريختن كرد. 
مرد شماره يك دنيا اگرچه فينال رقابت‌هاي آدرياتور را مقابل دومنيك تيم با نتيجه دو بر يك و نتايج 4 بر 3، 2 بر 4 و 4 بر 2 واگذار كرد اما همين مسابقه سيلي از خاطرات را براي جوكر دنياي تنيس به ارمغان آورد. اين نخستين رقابت تنيسي است كه بعد از شيوع بيماري كرونا برگزار مي‌شود. 
اين مرد 33 ساله بعد از اينكه توسط 4000 تماشاچي حاضر در محل مسابقه مورد تشويق قرار گرفت، گفت: «من امروز در اين زمين بسيار احساساتي شدم. خاطرات كودكي‌ام طغيان كرد و به مغزم سرازير شد. از جمله خاطره بزرگ شدن در همين زمين‌ها و بازي به عنوان يك پسر نوجوان. من سعي مي‌كنم به جايي برگردم كه بتوانم از كودكي و تربيتم اطلاعاتي به دست آورم. اين تنيس مركز توجهات مردم در روزهاي كودكي‌ام بود. جايي كه من به همراه مربيان سابقم براي شركت در مسابقات حاضر مي‌شديم.» جوكوويچ روز يكشنبه در دور نخست مسابقات موفق شده بود الكساندر زورف آلماني را شكست دهد. او همچنين مقابل هم‌وطنش فيليپ كراينوويچ به پيروزي رسيد، گرچه اين پيروزي به سختي به دست آمد. با اين حال او در فينال نتوانست از سد دومنيك تيم عبور كند و بازنده شد. تيم پس از پايان هفته و كسب برد در همه مسابقات آدريا تور گفت: «اين مسابقات به يك دليل خوب بود و آن هم اينكه ما همه تلاش خود را كرديم.» او در ادامه افزود: «اين مسابقات با كيفيت بالا در يك فضاي عالي مقابل جمعيت كامل برگزار شد و بنابراين يك هفته عالي داشتيم. يك تشكر ويژه از نواك و تيمش دارم. همه شما در اولين سفر من به كشور صربستان كار بسيار ويژه‌اي انجام داديد.»
قرار است هفته دوم اين تور در استراحتگاه ساحلي زادار در كشور كرواسي برگزار شود. مرحله سوم مسابقات كه قرار بود در تاريخ 27 و 28 ژوئن در مونته‌نگرو برگزار شود، فعلا لغو شده و مرحله نهايي قرار است در تاريخ 3 و 4 جولاي در بوسني برگزار شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون