• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4786 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ آبان

تاكيد شوراي تامين مباركه و شركت فولاد مباركه بر تعامل بيشتر

تامين اكسيژن بيمارستان‌هاي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي توسط فولاد مباركه به ‌صورت رايگان انجام شد. در جلسه‌اي با حضور اعضاي شوراي تامين شهرستان مباركه و مديرعامل فولاد مباركه بر توسعه همكاري‌هاي طرفين به ‌منظور توسعه پايدار منطقه تاكيد شد.
در اين جلسه كه در محل برگزاري جلسات كميته مديريت فولاد مباركه برگزار شد، اصغر هدايت، فرماندار اين شهرستان، هدف حضور خود و ساير همراهان را تقويت همكاري‌هاي دوجانبه شهرستان و فولاد مباركه مطرح كرد و گفت: خوشبختانه امروز فولاد مباركه بيش از هر زمان ديگر براي منطقه و كشور موجب بركت است و علاوه ‌بر بخش صنعت در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي نيز به‌ خوبي ايفاي نقش كرده است.
او از تامين اكسيژن بيمارستان‌هاي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي توسط فولاد مباركه به‌ صورت رايگان و مساعدت مالي اين شركت به برخي بيمارستان‌ها و مراكز بهداشتي و درماني به عنوان نمونه‌هاي بارز تعهد فولاد مباركه به مسووليت‌هاي اجتماعي اين شركت ياد كرد و گفت: اين مساعدت‌ها هيچ درآمدي براي فولاد مباركه نداشته و بنابراين شايسته قدرداني است.
در ادامه، سرهنگ عطايي فرمانده حوزه مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان مباركه نيز از اهتمام ويژه مديرعامل فولاد مباركه و همكاري اين شركت در اجراي رزمايش مواسات و كمك‌هاي مومنانه و ياري رساندن به آسيب‌ديدگان بيماري كرونا قدرداني كرد.
پس از آن، سرهنگ محمدي، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان مباركه نيز با اشاره به اهميت موضوع امنيت در جامعه اظهار داشت: مجموعه فولاد مباركه مجموعه‌اي بسيار عظيم و گسترده است و التزام‌بخشي به اين مجموعه از اهميت خاصي برخوردار است. به همين دليل بايد از بخش‌هاي حراست و حفاظت فيزيكي كه نيروي انتظامي را در اين راستا ياري مي‌كنند، تشكر و قدرداني كنيم. به خاطر داشته باشيم نبايد چرخ توليد فولاد مباركه به هر دليل از جمله مباحث امنيتي متوقف شود، چراكه در اين صورت شاهد وارد آمدن لطمات جبران‌ناپذيري به اقتصاد كشور خواهيم بود.
ابوالحسني، رييس دادگستري شهرستان مباركه نيز با تاكيد بر لزوم همكاري‌هاي هر چه بيشتر فولاد مباركه در پشتيباني و حمايت از ثبات و امنيت منطقه گفت: مساعدت‌هاي فولاد مباركه به كارگاه‌هاي اشتغال‌زايي زندان اسدآباد در نوع خود شايسته قدرداني است. اين اقدامات نه‌تنها براي زندانيان و خانواده‌هاي ايشان كه در اصل براي كل جامعه مفيد است و براي مديريت و كاركنان اين شركت خيرات و مبرات خاص خود را در پي دارد و مصداق باقيات‌الصالحات است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون