• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4822 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ دي

ويژه

انتخاب اعضاي هيات‌مديره در مجمع عمومي عادي بيمه پاسارگاد

مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام بيمه پاسارگاد با حضور 92/7 درصد سهامداران، نماينده بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران و رصد برخط نماينده سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعت 10 روز سه‌شنبه 30 آذر ماه سال 1399 در محل شركت بيمه پاسارگاد با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي برگزار شد. همچنين با توجه به ابلاغيه شماره 440/050/ب/98 مورخ 26/12/1398 سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا كه مقرر كرده تا اطلاع ثانوي برگزاري مجامع عمومي شركت‌ها صرفا در صورتي كه با حضور حداكثر 15 نفر شخص حقيقي يا حقوقي برگزار شود امكان‌پذير است، امكان حضور مجازي سهامداران از طريق مراجعه همزمان به پايگاه اطلاع‌رساني شركت بيمه پاسارگاد فراهم شد. مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده بيمه پاسارگاد به رياست آقاي علي‌اكبر امين تفرشي برگزار شد و آقايان دكتر مجيد قاسمي و عباس كفافي به عنوان ناظر و خانم دكتر نعيميان در جايگاه منشي جلسه، او را در برگزاري مجمع همراهي كردند. همچنين در اين جلسه آقاي سيد مرتضي حسني‌عقدا معاون اقتصادي و پشتيباني، گزارشي در مورد عملكرد بيمه پاسارگاد و توسعه فعاليت‌هاي شركت را به مجمع ارايه كرد. بر اساس دستور جلسه مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده، آقايان دكتر مجيد قاسمي، معصوم ضميري، حميد احمدزاده، ابوالقاسم دباغ و نصراله طهماسبي‌آشتياني به عنوان اعضاي اصلي و مهدي شاكرين، حميد عبدالحسين حريري و هادي جماليان به عنوان اعضاي علي‌البدل هيات‌مديره براي مدت دو سال برگزيده شدند.

 

ذوب‌آهن اصفهان، لوح رضايتمندي مشتري را كسب كرد

دهمين دوره همايش سراسري رضايتمندي مشتري با حضور مير محمد صادقي رييس موسسه آموزشي و پژوهشي اتاق ايران، محمدحسين فرهنگي عضو و سخنگوي هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي و سيد حميد پورمحمدي معاون امور اقتصادي و هماهنگي برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه كشور 26 آذر ماه در مركز همايش‌هاي رايزن تهران برگزار شد، ذوب‌آهن اصفهان توانست در اين همايش لوح رضايتمندي مشتري را كسب كند . محمدحسين فرهنگي گفت: فعالان اقتصادي نقش بسيار مهمي در رونق اقتصادي كشور دارند و اين مهم وقتي با رضايتمندي مشتري باشد، مي‌تواند به يك برند محبوب تبديل شود كه در اين صورت هميشه ماندگار خواهد بود، رضايت مشتري مي‌تواند يك رابطه دوسويه باشد تا بنگاه‌هاي اقتصادي فقط توليد ثروت نكنند و عوامل ديگر كه مدنظر مشتري است را در توليدات خود رعايت كنند. وي ايجاد تناسب بين پشتيباني و توليد، پاسخگويي و بازخورد گرفتن از مشتري را از عوامل مهم در كسب رضايت از مصرف‌كننده دانست و يادآور شد: افزايش رضايت مشتري يكي از راهكارهاي تبليغات و برندينگ است. سيد حميد پورمحمدي گفت: يكي از واقعيت‌هاي توليد در بازار جهاني كسب رضايت مشتري و حصول اطمينان از رضايت در مصرف است و هميشه بايد نياز مشتري مهم‌ترين مقصد توليد‌كننده باشد و اين رضايت بايد استمرار داشته باشد.

رييس اداره روابط عمومي بانك رفاه كارگران منصوب شد

طي حكمي از سوي اسماعيل لله‌گاني مديرعامل بانك رفاه كارگران، مهدي كرمي به سمت رييس اداره روابط عمومي اين بانك منصوب شد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، كرمي داراي مدرك فوق‌ليسانس مديريت دولتي است و پيش از اين داراي سوابق اجرايي و مديريتي در حوزه‌هاي نظارتي، بانكداري جامع، روابط عمومي، طرح و برنامه، امور ارزي و فعاليت‌هاي اجرايي در صف بانك رفاه كارگران بوده است. گفتني است، بهرام فرهي رييس پيشين اين اداره با حكم مديرعامل بانك به سمت مديريت امور حوزه مديريت و روابط عمومي اين بانك منصوب شد.

 

برگزاري كنفرانس فناوري اطلاعات و دانش با حمايت همراه اول

يازدهمين كنفرانس بين‌المللي فناوري اطلاعات و دانش امروز با حمايت مركز تحقيق و توسعه همراه اول آغاز به كار مي‌كند. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، يازدهمين كنفرانس بين‌المللي فناوري اطلاعات و دانش (IKT 2020)، از امروز سه‌شنبه دوم دي‌ماه به مدت 2 روز از سوي انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران و دانشكده مهندسي و علوم كامپيوتر دانشگاه شهيد بهشتي و با حمايت مركز تحقيق و توسعه همراه اول برگزار مي‌شود. اين رويداد با هدف رشد و توسعه دانش و فناوري اطلاعات و انتقال آخرين تجارب و دستاوردهاي پژوهشي و صنعتي در اين زمينه و فراهم كردن بستري مناسب براي توسعه‌ زمينه‌هاي مطرح در كنفرانس، با تمركز بر زمينه‌هاي نو و كاربردهاي آن توسط انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران و دانشكده مهندسي و علوم كامپيوتر دانشگاه شهيد بهشتي به صورت مجازي برگزار مي‌شود. محورهاي يازدهمين كنفرانس بين‌المللي فناوري اطلاعات و دانش «كاربردها و خدمات الكترونيكي در شرايط پاندمي»، «كاربردهاي فناوري اطلاعات و دانش در سلامت الكترونيك، مراقبت‌هاي بهداشتي و بيوانفورماتيك»، «علوم داده، داده‌ كاوي و كلان داده‌ها»، «پردازش محتوا»، «مهندسي و مديريت دانش»، «تحليل شبكه‌هاي اجتماعي و رايانش اجتماعي و فرهنگي»، «هوش تجاري، سيستم‌هاي خبره، سيستم‌هاي تصميم‌يار و سيستم‌هاي توصيه‌گر»، «بسترها و زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات و دانش»، «تعامل انسان با كامپيوتر، پردازش چندرسانه‌اي، بازي‌هاي رايانه‌اي، واقعيت مجازي، واقعيت افزوده»، «امنيت فضاي سايبري و حريم خصوصي»، «كسب و كارهاي جديد در فناوري اطلاعات و دانش» ذكر شده است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون