• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4836 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ دي

در مجمع انتخاباتي فدراسيون اسكي

عباس نظريان با ۲۳ راي اول شد

مجمع انتخاباتي فدراسيون اسكي ديروز (چهارشنبه) با رياست مهدي علي‌نژاد، معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان در آكادمي ملي المپيك برگزار شد كه در پايان عباس نظريان با كسب ۲۳ راي از ۲۸ راي مجمع به عنوان رييس اين فدراسيون انتخاب شد. به گزارش ايسنا، جواد شهلايي باقري، امير غفراني، احسان ميرزاده و عباس نظريان مادواني نامزدهاي واجد شرايط شركت در انتخابات فدراسيون اسكي بودند. احسان ميرزاده در مجمع شركت نكرد و از حضور در انتخابات انصراف داد. جواد شهلايي و امير غفراني هم به ترتيب ۲ و ۳ راي كسب كردند. فضل‌الله باقرزاده نماينده كميته ملي المپيك در اين انتخابات بود.  شهلايي پيش از شروع انتخابات مدعي شد بهرام ساوه شمشكي، دبير فدراسيون و دبير مجمع شب قبل از انتخابات با روساي هيات‌ها جلسه داشته است. شهلايي گفت: «مگر حراست وزارت ورزش آنجا نبوده و چرا دبير مجمع بايد شب قبل از انتخابات با اعضا جلسه برگزار كند.» او از اعضاي مجمع خواست كه از راي خود حراست و گزينه درست را انتخاب كنند.
در پايان مجمع، جواد شهلايي بار ديگر به روند انتخابات اعتراض كرد و گفت: «هيات‌ها را به گونه‌اي تحت فشار گذاشتند تا كساني كه قرار بود به من راي دهند و قول داده بودند، راي ندادند.» مهدي علي‌نژاد در واكنش به حرف‌هاي او گفت: «در شأن شما نيست كه چنين صحبت‌هايي انجام بدهيد.» عباس نظريان پس از انتخاب شدن به عنوان رييس فدراسيون اسكي گفت: «بسته‌اي تقريبا ۱۰ برنامه‌اي تدوين شده كه متناسب با اهداف و وظايف بالادستي فدراسيون‌هاي ورزشي است. يكي از مسائلي كه با آن درگير هستيم بحث اقتصادي است و برنامه داريم اين كميته اقتصادي را فعال و به بخش همگاني و قهرماني توجه كنيم.» او در ادامه افزود: «موضوع ديگر استفاده از ظرفيت‌ها، منابع انساني و استعداديابي است. ورزش اسكي در مناطق كوهستاني و روستايي ظرفيت‌هاي زيادي دارد اما محروم واقع شده و تلاش مي‌كنيم يك برنامه راهبردي داشته باشيم.»
نظريان در واكنش به ادعاي شهلايي مبني بر مهندسي انتخابات گفت: «او نظر خودش را گفت و محترم است. من فقط در مورد شرايط خودم مي‌گويم كه دور از ورزش نيستم، سال‌ها در هيات‌ها كار كرده‌ام، دكتراي ورزش دارم، از فارغ‌التحصيلان دانشگاه تهران هستم و در وزارت ورزش هم سابقه كار دارم. كارنامه‌ها نشان‌دهنده چيزي است كه افراد اعلام مي‌كنند. از همه كانديداها تقاضا مي‌كنم در محيطي دوستانه به من كمك كنند. فدراسيون آماده است از ظرفيت تمام دوستان استفاده كند و اميدوارم با ايجاد فضا و محيطي مناسب از آنها استفاده كنيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون