• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4849 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ بهمن

خبرخوان

قانون مبارزه با قاچاق چوب به كام قاچاقچيان

رضا افلاطوني، معاون حفاظت و امور اراضي سازمان جنگل‌ها و مراتع كشور گفت: قانون مبارزه با قاچاق چوب در سال ۱۳۴۶ تدوين و اجرايي شده و بايد بازنگري شود. او با بيان اينكه در ماده 48 فقط حمل چوب به عنوان قاچاق چوب تلقي شده است، گفت: چون كلمه نگهداري در متن قانون قيد نشده وقتي محموله قاچاقي در مكاني كشف مي‌شود، محاكم قضايي به استناد اينكه محموله قاچاق در زمان حمل توقيف نشده است، متهمان را تبرئه مي‌كنند. معاون حفاظت و امور اراضي سازمان جنگل‌ها و مراتع كشور همچنين با تاكيد بر اينكه بر اساس قانون فعلي، حمل چوب قاچاق در داخل شهر هم قاچاق محسوب نمي‌شود، گفت: قاچاقچيان چوب در محاكم قضايي از اين خلأهاي قانوني استفاده كرده و تبرئه مي‌شوند.


كاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدي  قيمت موبايل در بازار

مهدي محبي، رييس اتحاديه صنف دستگاه‌هاي مخابراتي و ارتباطي و لوازم جانبي تلفن همراه شهر تهران از كاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدي قيمت موبايل در بازار خبر داد. محبي درباره آخرين وضعيت تامين و قيمت موبايل در بازار اظهار كرد: شرايط تامين موبايل در بازار مطلوب است و شركت‌هاي واردكننده توانسته‌اند پاسخگوي نياز بازار باشند. او ادامه داد: در حال حاضر انواع موبايل از برندهاي مختلف در بازار وجود دارد و مشتري هر درخواستي داشته باشد، مي‌تواند آن را در بازار تامين كند. به گفته محبي؛ در بازار موبايل كشور از گران‌ترين تا ارزن‌ترين مدل‌هاي موبايل از برندهاي مختلف در دسترس مردم است. او گفت: در پي كاهش نرخ دلار قيمت‌ انواع موبايل نيز كاهشي شده به نحوي كه نسبت به 20 روز پيش شاهد كاهش 20 تا 25درصدي قيمت‌ها هستيم.


نگراني از گزينه‌هاي  جانشين رييس بورس 

محمدرضا پورابراهيمي، رييس كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه گزينه‌هاي جانشيني رييس سازمان بورس ما را نگران كرده است، گفت: نبايد افراد غيرمتخصص را براي بورس انتخاب كرد. او تصريح كرد: ما خبرهايي از دولت در مورد پيشنهادهاي جايگزين براي سازمان بورس داريم كه نگراني‌هاي ما را در اين زمينه دو چندان كرده است. او تاكيد كرد: خبرهاي نگران‌كننده‌اي در خصوص برخي افراد داريم كه فاقد ويژگي‌هاي لازم براي رياست سازمان بورس هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون