• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4854 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ بهمن

برنامه‌هاي فرهنگي دهه فجر در شهر زيرزميني

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: همزمان با فرا رسيدن چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، ويژه برنامه‌هاي فرهنگي در ايستگاه‌هاي منتخب متروي تهران برگزار مي‌شود‌.
 به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه فرنوش نوبخت ضمن گراميداشت فرارسيدن ايام‌الله دهه فجر و چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، گفت: به همين مناسبت در ايستگاه‌هاي منتخب مترو برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و هنري با هدف بزرگداشت چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و ارتقاء سطح آگاهي و آشنايي بيشتر مسافران با مفاهيم انقلاب برگزار مي‌شود. وي افزود: اين برنامه‌ها به همت معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه و با همكاري و مشاركت معاونت فرهنگي سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب‌هاي متنوع فرهنگي و هنري برگزار مي‌شود و مسافران مترو مي‌توانند در هنگام استفاده از مترو با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي شاهد اجراي اين برنامه‌ها باشند. وي تصريح كرد: به منظور ايجاد فضاي بصري متناسب با اين ايام در تمامي ايستگاه‌هاي متروي تهران كتيبه‌هاي فرهنگي شامل طرح‌هاي گرافيكي با مضمون و محتواي پيام‌هاي فرهنگي و انقلابي در معرض نگاه مسافران مترو قرار گرفت، همچنين مسافران را به تماشاي نمايشگاه‌هاي عكس و پوستر در گذرگاه‌هاي فرهنگي مترو دعوت مي‌كنيم.
نوبخت با اشاره به اينكه مجموعه برنامه‌هاي فرهنگي متروي تهران در ايام‌الله دهه فجر و در تمامي خطوط ايستگاه‌هاي منتخب برگزار مي‌شود، گفت: در برخي از ايستگاه‌هاي مترو نيز سازه‌هاي‌ حجمي با استفاده از نمادهاي انقلاب اسلامي طراحي و نصب مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون