• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4860 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

خبر

افزايش حقوق اعضاي هيات علمي از دستور كار مجلس خارج شد

وزير علوم با تاكيد بر اينكه افزايش حقوق اعضاي هيات علمي از موضوعيت و دستور كار كميسيون تلفيق مجلس خارج شد، گفت: با اين وجود همچنان پيگير تامين منابع از طريق سازمان برنامه و بودجه هستيم. به گزارش ايسنا، دكتر منصور غلامي ضمن بيان اين مطلب، درخصوص صحت خبر منتفي شدن افزايش حقوق براي اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي تاكيد كرد: موضوع مربوط به اعمال افزايش حقوق براي اعضاي هيات علمي از طريق كميسيون تلفيق در مجلس شوراي اسلامي بود كه با برگشت لايحه به دولت ديگر در كميسيون موضوعيت ندارد. وزير علوم خاطرنشان كرد: با اين وجود وزارت علوم همچنان پيگير تامين منابع لازم براي افزايش حقوق اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي از طريق سازمان برنامه و بودجه است. با قولي كه رييس سازمان برنامه و بودجه داده‌اند، در اصلاح لايحه رقم مورد نياز كه قبلا مشخص شده است، به سرجمع اعتبارات وزارت علوم اضافه خواهد شد.


خبر تازه براي مشمولان قانون تبديل وضعيت استخدامي در آموزش و پرورش 

استخدام ۳۰ هزار نفر ديگر

نايب‌رييس كميسيون آموزش مجلس از صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر ديگر از مشمولان قانون تبديل وضعيت استخدامي در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: افراد باقيمانده هم در مرحله سوم تبديل وضعيت مي‌شوند.
محمد وحيدي در گفت‌وگو با خبرگزاري خانه ملت از صدور مجوز استخدام 30 هزار نفر ديگر از مشمولان قانون تبديل وضعيت استخدامي در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با موافقت سازمان امور استخدامي در مرحله دوم ۳۰ هزار سهميه مشمولان استخدام آموزش و پرورش برابر قانون اصلاحي مشمولان استخدام براي آموزش در دانشگاه فرهنگيان و تبديل وضعيت پس از موفقيت دوره معرفي خواهند شد. نايب‌رييس كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس شوراي اسلامي افزود: اين سهميه در اختيار وزارت آموزش و پرورش قرار داده شده كه پس از امتيازبندي به استان‌ها ابلاغ و فرآيند قانوني آن نيز به‌زودي انجام خواهد شد. همچنين باقيمانده افراد مشمول تبديل وضعيت نيز در مرحله سوم صورت مي‌گيرد. وحيدي همچنين با ابراز خرسندي از حل مشكل سن ثبت‌نام براي متقاضيان دانشگاه فرهنگيان در كنكور سال آينده، گفت: در دفترچه ثبت‌نام كنكور سراسري سال آينده سن داوطلبان متقاضي ورود به دانشگاه فرهنگيان ۲۲ سال ذكر شده بود كه با پيگيري صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگيان و سازمان سنجش موضوع سن تا ۲۴سال تمام  اعلام  شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون