• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4866 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن

خبرخوان

تغييرات دامنه نوسان  تا اطلاع ثانوي ادامه دارد

رييس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: هدف از تغيير دامنه نوسان به 6+ و 2- درصد ايجاد آرامش در بازار بوده و پس از مدت‌زمان تعيين شده، شرايط را رصد مي‌كنيم و درباره نوسان متناسب با شرايط تصميم مي‌گيريم. محمدعلي دهقان دهنوي با بيان اينكه از تغييرات دامنه نوسان خريد و فروش سهام بازخوردهاي خوبي گرفتيم، اظهار داشت: هدف ما ايجاد آرامش در بازار سرمايه است و تا اطلاع ثانوي اين تغيير دامنه نوسان ادامه خواهد داشت.


علت گراني سكه چيست؟

محمد كشتي‌آراي درباره وضعيت بازار طلا و سكه در روز جاري اظهار داشت: نوسانات اخير قيمت ارز موجب افزايش قيمت طلا و سكه شده تا جايي كه ديروز قيمت سكه تا 12 ميليون و 300 هزار تومان هم بالا رفت. نايب‌رييس اتحاديه طلا و جواهر با بيان اينكه تعديل قيمت ارز و كاهش تقاضا در روز گذشته موجب كاهش نسبي قيمت‌ها در بازار شده است، تصريح كرد: اما قيمت‌ها نسبت به روزهاي گذشته همچنان افزايشي است؛ درحالي كه قيمت جهاني طلا كاهش داشته اما قيمت دلار مجددا به كانال 26 هزار تومان افزايش يافته است. نايب رييس اتحاديه طلا و جواهر با بيان اينكه افزايش تقاضا براي خريد سكه موجب افزايش حباب سكه به 620 هزار تومان شده است، افزود: نيم سكه و ربع سكه و سكه گرمي نيز با توجه به پايان سال و افزايش تقاضا داراي حباب شده‌اند.


هيچ‌يك از تانكرهاي منفجر شده   متعلق به ايران نبود

فاطمه كاهي، سخنگوي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي درخصوص آتش‌سوزي روز شنبه در افغانستان گفت: با توجه به اينكه اين اتفاق در خاك افغانستان رخ داده ما امكان بررسي مستقيم موضوع را نداريم و گزارشاتي به‌طور غيرمستقيم به دست ما مي‌رسد طبق بررسي‌هاي اوليه هيچ‌يك از تانكرها، محموله و فرآورده متعلق به ايران در انفجار افغانستان وجود نداشته و در گزارش‌هاي بعدي اطلاعات دقيق‌تري به دست ما خواهد رسيد.


وضعيت توزيع روغن  در بنكداري‌ها مناسب نيست

دبير اتحاديه بنكداران مواد غذايي اعلام كرد كه توزيع روغن در بنكداري شرايط مناسبي ندارد. قاسمعلي حسني  گفت: تمام تلاش شركت‌ها و كارخانه‌ها تامين روغن فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي است و به بنكداري‌ها توجهي نمي‌شود. او ادامه داد: شنيده‌ها حاكي از آن است كه روغن مايع از كشور به صورت قاچاقي خارج مي‌شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون