• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4866 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن

بدهي فدراسيون فوتبال به شستا پرداخت شد

تامين اعتبار از سوي وزارت ورزش

فدراسيون فوتبال بعد از پايان قرارداد كارلوس كي‌روش از سرمربيگري تيم ملي از ميان گزينه‌هايي كه داشت درنهايت با مارك ويلموتس، سرمربي بلژيكي براي هدايت تيم ملي به توافق دست يافت.
قراردادي كه در ادامه مشكلات بزرگي براي فدراسيون فوتبال ايران شكل داد و اين مربي بلژيكي در شرايطي كه تيم ملي در مرحله مقدماتي انتخابي جام جهاني به نتايج موفقي دست نيافته بود، اقدام به فسخ قرارداد و مطالبات خود را دريافت كرد. در اين راستا فدراسيون فوتبال كه براي پرداخت مارك ويلموتس اقدام به دريافت مبلغ از شستا كرده بود با مشكل بزرگ‌تري مواجه شده بود و كار به جايي كشيده شد كه براي پرداخت اين مطالبات از مراجع قضايي، اقدام به پلمب ساختمان فدراسيون فوتبال نيز شد.
اكنون مديرعامل شركت‌هاي سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي(شستا) مدعي است كه اين مبلغ به اين مجموعه بازپرداخت شده و تامين اعتبار و پرداخت آن از سوي وزارت ورزش صورت گرفته است. رضواني‌فر، مديرعامل شركت‌هاي سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) درباره آخرين وضعيت بدهي فدراسيون فوتبال به شستا بابت طلب ويلموتس و دريافت آن، اين ‌طور توضيح داده است: شستا پرداختي براساس مصوباتي قانوني از سوي شوراي عالي امنيت ملي به وزارت ورزش و جوانان داشت. با تعامل و اقدامات حقوقي مطالبات ما از فدراسيون فوتبال وصول شد يا با تامين اموال متناسب با طلب‌مان، شناسايي اموال صورت گرفته و تشريفات قانوني آن طي شده است.
رضواني‌فر با اشاره به مبلغ دريافتي بابت اين موضوع نيز گفته: معادل ريالي دو ميليون يورو به فدراسيون فوتبال داده بوديم اما به نرخ روز آن را وصول كرديم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون