• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4869 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ بهمن

ويژه

برگزاري رويداد فناورانه «كمپ رقابتي هوش مصنوعي»  با مشاركت  همراه اول

تيم‌هاي خلاق با حمايت همراه‌ اول مي‌توانند ايده‌هاي هوش مصنوعي خود را در يك رويداد ١٠ هفته‌اي به ساخت نمونه اوليه تبديل كنند. رويداد فناورانه «كمپ رقابتي هوش مصنوعي» با مشاركت همراه اول، هاب شهيد بهشتي و پارك علم‌وفناوري دانشگاه شهيد بهشتي با هدف حمايت از تيم‌هاي خلاق در اين حوزه برگزار مي‌شود و تيم‌هاي برتر امكان تبديل ايده خود به پروتوتايپ را خواهند داشت. علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام به سايت استارهاب به نشاني http: //starhub.info مراجعه كنند.


قطار توسعه شبكه ارتباطي همراه اول در ايستگاه كرمانشاه

همراه اول در راستاي توسعه همه‌جانبه عدالت ارتباطي و كسب رضايت مشتركان تلفن‌ همراه، ظرف يك‌سال اخير اقدام به نصب و راه‌اندازي ۴٨ سايت تلفن‌همراه و ۶۵٩ تكنولوژي روز موبايل در روستاها و شهرستان‌هاي كرمانشاه با صرف هزينه ۴٨٠ ميليارد ريال كرد. انجام اين پروژه كه با همت تيم‌هاي فني همراه اول، مخابرات استان و شركت نقش اول كيفيت (ناك) صورت گرفته، بخش ديگري از برنامه فاز ٨ توسعه اپراتور اول تلفن‌ همراه را پيش برده است. همراه اول ضمن اجراي بخشي از اين پروژه‌ها در قالب خدمات عمومي اجباري ارتباطات و فناوري اطلاعات (Uso)، از چالش‌هاي بسياري مانند شرايط دشوار تحريم، حضور در مناطق صعب‌العبور روستايي و شرايط جوي و آب‌وهوايي مناطق مختلف اين استان عبور كرده است.


ذوب‌آهن اصفهان براي كشور افتخارآفرين است

حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو و نايب رييس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي در بازديد از غرفه ذوب‌‌آهن اصفهان (نمايشگاه متافو) طي گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دستاوردهاي اين شركت در عرصه‌هاي مختلف گفت: خوشبختانه اين مجموعه بزرگ صنعتي از ابتداي تاسيس و عمر با بركت خود تاكنون براي كشور و ملت بزرگ ايران افتخارآفرين بوده و علاوه بر تربيت نيروي انساني متخصص و رشد و توسعه زيرساخت‌هاي صنعتي كشور، نگاه به پيشرفت و به‌روز كردن واحدهاي صنعتي را دنبال مي‌كند و در بازديدي كه اينجانب، مدتي پيش از اين واحد بزرگ صنعتي داشتم شاهد اين‌گونه فعاليت‌ها و اقدامات بودم.


ديدار مديران عامل همراه اول و بانك ملت براي گسترش همكاري‌ها

مديران عامل همراه اول و بانك ملت براي هوشمندسازي خدمات تفاهم كردند. به گزارش اداره‌كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، عصر روز چهارشنبه 29 بهمن 1399 محمد بيگدلي، مديرعامل بانك ملت با حضور در ساختمان مركزي همراه اول بر حسن تعامل بين اين بانك و همراه اول تاكيد كرد. در اين مراسم كه جمعي از مديران همراه اول و بانك ملت حضور داشتند، مديرعامل بانك ملت ضمن استقبال از گسترش همكاري‌ها بر حركت در راستاي رضايت مردم و هوشمند كردن خدمات تاكيد كرد و گفت: هوشمندسازي خدمات رضايت مشتريان را در پي خواهد داشت.  وي افزود: اميدوارم خدمات بهتر و جديدتر در كميته‌هاي تخصصي بررسي شود تا به زودي به صورت عملي ارايه شود. مهدي اخوان بهابادي، مديرعامل همراه اول نيز با اشاره به اينكه در حوزه مشترك اپراتور و بانك آمادگي همكاري وجود دارد، اظهار كرد: پيشنهاد مي‌كنم نشست مشتركي در سطح معاونت‌ها انجام شود تا اقدامات لازم و مقدماتي براي ارتقاي خدمات بانكي و اپراتوري به مردم صورت پذيرد.


تقدير و تشكر خاص وزير ارتباطات از همراه اول براي توسعه «شاد»

ركوردهاي قابل توجه «شاد» به عنوان بزرگ‌ترين اپليكيشن تعاملي كشور، مورد توجه مسوولان ارشد كشور قرار گرفت و منجر به تقدير و تشكر خاص وزير ارتباطات از مديرعامل همراه اول شد. به گزارش اداره‌كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، كاركرد شبكه «شاد» روز گذشته پس از گزارش وزير آموزش و پرورش، در جلسه شوراي عالي فضاي مجازي با حضور سران سه قوه مورد بحث و بررسي قرار گرفت. حجت‌الاسلام حسن روحاني، رييس‌جمهور ضمن قدرداني از دستگاه‌هاي مسوول و وزارت آموزش و پرورش در ايجاد و توسعه شبكه شاد، اظهار كرد: با توجه به اهتمام دولت به موضوع عدالت آموزشي، شبكه شاد توانسته است به مدد اقداماتي كه در سال‌هاي اخير در خصوص گسترش و توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي انجام شده و به وسيله پيام‌رساني بومي با بهره‌گيري از دانش و توانايي داخلي، عدالت آموزشي را محقق كند و از اين نظر مي‌تواند الگوي مناسبي براي تحقق پيام‌رسان‌هاي داخلي باشد.محمدجواد آذري جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز امروز ضمن تقدير و تشكري خاص از مديرعامل همراه اول و تمامي تيم فني شاد، در صفحه مجازي خود به ذكر آماري اجمالي از وضعيت اين شبكه پرداخت.براساس گزارش آماري منتشر شده توسط وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، بيشينه پهناي باند شاد 403 گيگابيت بر ثانيه است و تاكنون حدود 25 ميليارد پيغام و بيش از 9 ميليارد فايل روي اين پلتفرم ارسال شده است.بالغ بر 12.7 ميليون دانش‌آموز، 115 هزار و 666 مدير و 727 هزار و 537 معلم روي اين پلتفرم آموزشي فعال هستند.آذري جهرمي با اشاره به اين ركوردهاي قابل توجه نوشت: در شاد اقدام مهمي براي آموزش مجازي انجام شد؛ همه دست به دست هم دادند تا آموزش تعطيل نشود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون