• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4883 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ اسفند

شركت متروي تهران و حومه موفق به دريافت لوح و تنديس زرين و سيمين صنعت سبز كشور شد

نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: در بيست و دومين همايش ملي صنايع و واحدهاي خدماتي سبز كشور شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه به دليل عملكرد كم‌نظير و پايدار در زمينه حفاظت از محيط‌زيست، براي دومين سال متوالي موفق به دريافت لوح و تنديس زرين و سيمين صنعت سبز كشور شد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه متروي تهران و حومه در طول فعاليت چندين ساله خود با تلاش و همكاري پرسنل زحمتكش، طي پنج دوره شركت در همايش ملي صنايع و واحدهاي خدماتي سبز (از سال 1394) 4 لوح سيمين و يك لوح زرين دريافت كرده، گفت: امسال نيز در ششمين دوره حضور خود، براي دومين سال متوالي موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس زرين براي پايانه مهرشهر به عنوان يكي از 4 واحد برگزيده كل كشور و تنها واحد برگزيده خدماتي سبز استان‌هاي تهران و البرز شد.
‎او افزود: شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه همچنين موفق به كسب لوح تقدير و تنديس سيمين براي پايانه جنوب (فتح‌آباد) و لوح تقدير و تنديس سيمين براي پايانه‌هاي غرب (صادقيه) و شرق (دردشت) شده است.
نوبخت با اشاره به اينكه ۲۵۹ واحد خدماتي و صنعتي در بيست و دومين همايش ملي صنايع و واحدهاي خدماتي سبز كشور شركت داشتند، خاطرنشان كرد: كسب اين موفقيت در راستاي بررسي فرآيندهاي شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه به ويژه فرآيندهاي جاري، عملياتي و زيست‌محيطي در تمامي قسمت‌هاي ايستگاه‌ها و پايانه‌ها در سال ۹۸ بوده است. مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در ادامه به برنامه‌هاي در دست اجرا شركت در بخش مديريت مصرف انرژي، استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير و اتصال فاضلاب ايستگاه‌هاي مترو به لگوي شهري اشاره كرد و گفت: اميدواريم برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در اين حوزه‌ها نيز به خوبي اجرايي شده تا گامي ديگر در زمينه حفاظت از محيط‌زيست‌ برداريم.
نوبخت در پايان اين موفقيت را به خانواده بزرگ شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه ‌تبريك گفت و افزود: بدون شك كسب افتخارات پي در پي در تمامي زمينه‌ها بدون همراهي و همدلي ويژه پرسنل پرتلاش شركت در همه بخش‌ها ميسر نمي‌شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون