• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4887 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

اتوبوس تيم فوتبال شهرداري نوشهر واژگون شد

جاده چالوس جان يك فوتباليست را گرفت

به گزارش ورزش سه، هفته گذشته تيم فوتبال شهرداري نوشهر كه هدايت آن را محسن بنگر برعهده دارد جهت برپايي اردو به منظور آمادگي و شركت در مسابقات مرحله دوم ليگ دسته سه راهي تهران شد. نوشهري‌ها در تهران با تيم‌هاي سايپا، بادران، پيكان و عقاب ديدار كردند و در ساعات پاياني روز گذشته بود كه اعضاي اين تيم پس از انجام آخرين بازي برابر پيكان و اتمام اردو با يك دستگاه اتوبوس و از جاده چالوس عازم نوشهر شدند.
جمعه شب اما شاهد بارش باران و برف در قسمت‌هاي مختلف كشور بوديم و اتوبوسي كه حامل اعضاي تيم فوتبال شهرداري نوشهر بود، در پيچ سرهنگ جاده چالوس، دچار سانحه مي‌شود و سقوط مي‌كند. در اين حادثه بهمن به اتوبوس حامل تيم فوتبال شهرداري نوشهر برخورد مي‌كند و آن را از ارتفاع حاشيه جاده به پايين پرت مي‌كند و سبب واژگوني اتوبوس مي‌شود. بنابر گزارش افراد حاضر در صحنه، پس از واژگوني اتوبوس، دو نفر از اعضاي تيم فوتبال نوشهر زير آن مي‌مانند و اگرچه تلاش‌هاي نيروهاي امداد براي نجات يكي از آنها ثمر مي‌دهد ولي علي ناصريان كه يكي از بازيكنان جوان تيم فوتبال شهرداري نوشهر بود، در اين حادثه جان خود را از دست مي‌دهد. 19 عضو تيم نيز در اين حادثه دچار جراحت شد‌ه‌اند كه پس از انجام اقدامات اوليه درماني در محل، ۵ نفر از مصدومين به بيمارستان امام علي (ع) و مابقي به بيمارستان شهيد مدني كرج جهت ادامه روند درمان انتقال داده شدند. 
ميثم حسيني، بازيكن اسبق استقلال و پرسپوليس كه اين روزها بي‌سر و صدا فوتبالش را در تيم شهر خودش نوشهر ادامه مي‌دهد نيز در اين حادثه دچار جراحت شده است. طبق آخرين اخبار تمام اعضاي تيم فوتبال شهرداري نوشهر از بيمارستان مرخص شده‌اند و فقط چند تن از آنها بستري هستند كه ميثم حسيني نيز يكي از آنها به شمار مي‌رود؛ با اعلام پزشكان وضعيت مصدومين حادثه پايدار و رو به بهبودي است. راننده و كمك راننده نيز در اين حادثه مصدوم شده‌اند و به همين دليل تعداد افرادي كه به بيمارستان منتقل شده‌اند، 19 نفر اعلام شده است. گفتني است محسن بنگر سرمربي تيم همراه با بازيكنان در مسير بازگشت تيم حضور نداشته است. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون