• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4898 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۱ فروردين

با حضور بازيگران جديد

توليد فصل پنجم «تاج» تابستان آغاز مي‌شود

عوامل سريال «تاج» براي ساخت فصل پنجم دست به كار شده‌اند و بنا بر اعلام تهيه‌كنندگان توليد اين فصل تابستان امسال كليد خواهد خورد.
به گزارش مهر و به نقل از ورايتي، توليد فصل پنجم سريال «تاج» محصول نتفليكس از ماه جولاي شروع مي‌شود. تهيه‌كنندگان سريال با تاييد اين تاريخ گفته‌اند در اين فصل نقش چهره‌هاي سلطنتي به تمامي به بازيگران جديدي سپرده مي‌شود. اليزابت دبيكي بازيگر «تنت» در نقش پرنسس دايانا، دومينيك وست در نقش پرنس چارلز، ايملدا استاونتن در نقش ملكه و لسلي منويل در نقش پرنسس مارگارت  بازي خواهند  كرد.
دست‌اندركاران ساخت اكنون استقرار در استوديو الستر در شمال لندن را شروع كرده‌اند و اميدوارند تا تابستان پروتكل‌هاي شديد كرونا تخفيف پيدا كند و بتوانند راحت‌تر كار توليد را در پيش بگيرند. بريتانيا قرار است از ۱۲ آوريل محدوديت‌ها را كاهش دهد. فيلمبرداري فصل چهارم «تاج» پيش از شروع اولين قرنطينه بريتانيا در مارس ۲۰۲۰ تمام شده بود و در نهايت شخصيت دايانا كه همه مدت‌ها در انتظارش بودند با بازي اما كورين در اين فصل ظاهر شد و اين فصل توانست جايزه گلدن گلوب و انجمن بازيگران را از آن خود كند. سريال «تاج» فصل نخست خود را سال ۲۰۱۶ روي آنتن برد و خانواده سلطنتي بريتانيا و حواشي زندگي آنها را از دهه ۱۹۴۰ و اوايل ۱۹۵۰ با ازدواج ملكه اليزابت و پرنس فيليپ شروع كرد. در فصل سوم كه سال ۲۰۱۹ پخش شد دهه ۱۹۶۰ و۱۹۷۰ تصوير شد و بازيگران مسن‌تر جايگزين بازيگران دو فصل اول شدند. فصل ۴ رابطه بين پرنسس دايانا را كه سال ۱۹۶۱ متولد شد با پرنس چارلز شروع كرد و فصل پنجم اوايل دهه ۱۹۹۰ و دوره خيلي پرسروصداي زندگي سلطنتي را در پيش روي  دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون