• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4899 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

خبر

بايد تا حد امكان هزينه‌هاي مردم را كم كرد

رييس قوه قضاييه صبح ديروز با حضور در دادگستري شهرستان بهارستان از شعب كيفري، حقوقي و مدني اين دادگستري بازديد كرد. سيدابراهيم رييسي در جريان اين بازديد ضمن انتقاد از اجبار كردن مردم براي آوردن مجدد مدارك و گواهي‌هاي بانكي جهت استفاده در پرونده جديد گفت: «فردي كه يك بار مدارك و گواهي‌هاي بانكي خود را به دادگستري ارايه داده، نبايد براي راه‌اندازي پرونده جديد خود مجددا هزينه‌اي متحمل شود تا همان مدارك قبلي را به دادگستري ارايه دهد؛ در اينگونه موارد بايد از همان مدارك تهيه شده در پرونده قبلي استفاده شود.» به گزارش خبرگزاري ميزان، او تاكيد كرد كه بايد تا آنجا كه امكان دارد هزينه‌هاي مردم را كم كرد. نبايد شرايط به نحوي باشد كار آن فردي كه پولي براي عريضه‌نويسي ندارد، انجام نشود. رييسي در پايان با اشاره به وظيفه ذاتي دادگستري كه همان «رفع ظلم» است، خاطرنشان كرد آن مردي كه اجازه ديدن فرزند را به مادر نمي‌دهد «ظالم» و «بي‌رحم» است و دادگستري كه مسووليت رفع ظلم را برعهده دارد بايد با اقدامات قانوني خود اجازه انجام چنين ظلمي را ندهد.


ديدار فرمانده نيروي هوايي ارتش با همسر شهيد صياد شيرازي

فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به مناسبت سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي با همسر اين شهيد والامقام ديدار وگفت‌وگو كرد. به گزارش پايگاه خبري-تحليلي خبرآنلاين، اميرسرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده فرمانده نيروي هوايي ارتش به همراه روساي ادارات عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات اين نيرو همزمان با سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي با حضور در منزل ايشان با خانواده او ديدار وگفت‌وگو كرد. او در اين ديدار با تمجيد از شهامت بي‌بديل و اخلاص كم‌نظير شهيد صياد شيرازي كه الگويي عملي از رفتار و فرماندهي علوي را ارايه كرده‌اند با تاكيد بر همراهي همسر اين شهيد بزرگوار در اين راه گفت: قطعا اجر شما نزد خداوند متعال كمتر از آن شهيد عزيز نيست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهيد صياد، استقامت و همراهي و سلوك زينبي شما ديده مي‌شود.


فناوري هسته‌اي در ايران حذف ناشدني است

رييس پافند غيرعامل در سخناني به مناسب روز ملي فناوري هسته‌اي با اشاره به اينكه مساله هسته‌اي امروز نماد خودباوري، استقلال و توانايي ملت ايران براي حركت به سمت جلو است،گفت:«چند دهه است كه غرب تلاش دارد تا موضوع انرژي هسته‌اي را در ايران متوقف كند اما با درايت مقام معظم رهبري و ايستادگي ملت اين صنعت همچنان سرپا و به سمت جلو حركت مي‌كند.» سردار غلامرضا جلالي با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي در اين سال‌ها بارها با اقدامات خشونت‌بار خود ازجمله ترور شهداي هسته‌اي تلاش داشته تا فناوري هسته‌اي ايران را از بين ببرد، ادامه داد:«خون سرخ و پربركت اين شهدا سبب شده كه امروز فناوري صنعت هسته‌اي ما به يك علم و فناوري بومي تبديل شود كه قائم به اشخاص نيست و نابود شدني هم نخواهد بود.» به گزارش ايرنا، او با تاكيد بر اينكه دشمن راه چاره‌اي جز پذيرش ايران هسته‌اي صلح‌آميز و قوي ندارد،گفت:«شكست كارزار فشار حداكثري دولت امريكا آخرين تير در تركش دشمن براي توقف فناوري هسته‌اي در ايران بود و به لطف خدا سد تحريم‌ها نيز با سيل اراده قوي ملت ايران به زودي فرو مي‌ريزد.» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون