• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4903 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

خبرخوان

اسلامي: بازار مسكن براي محتكران پر ريسك   مي‌شود

محمد اسلامي‌، وزير راه و شهرسازي گفت: با ثبت اطلاعات مربوط به مالكيت در سامانه اسكان و املاك و شناسايي خانه‌هاي خالي، بازار مسكن براي موسساتي كه تا هزار واحد خانه خريده و براي سرمايه‌گذاري خالي نگه داشته‌اند پر ريسك شده و بازار مسكن از پول‌هاي سرگردان خالي مي‌شود. او در حاشيه جلسه هيات دولت درباره بازار مسكن و برنامه دولت براي اخذ ماليات از خانه‌هاي خالي افزود: بازار دچار التهاب است و قيمت‌هاي واقعي نيست، اميدواريم شرايط التهابي و حباب‌گونه از بازار كشور رخت بربندد و مردم شاهد ثبات قيمت‌ها در بازار باشند. او گفت: نهادهاي مسكن هم متاثر از شرايط بازار دچار تحول قيمتي شده است و اميد واريم با رفتن به سمت ثبات بيشتر شاهد كاهش قيمت‌ها باشيم.


كاهش قيمت خودرو  پس از عقب‌نشيني شوراي رقابت

سعيد موتمني، رييس اتحاديه نمايشگاه‌داران خودروي تهران اظهار داشت: وقتي آقاي شيوا اعلام كرد كه شوراي رقابت قيمت خودروها را افزايش خواهد داد، براي چند روزي روي بازار تاثير رواني داشت. به‌طوري كه برخي خودروها بين 2 تا 3 ميليون تومان و برخي تا 4 ميليون تومان افزايش قيمت داشتند. اما بعد از عقب‌نشيني شوراي رقابت بازار تقريبا آرام شده است. او افزود: براي مثال پژو 206 تيپ 2 كه قيمت آن در بازار 205 ميليون تومان است را 212 ميليون تومان تا 222 ميليون با 500 هزار تومان آگهي مي‌كنند، در حالي كه در نمايشگاه‌ها اين خودرو را بين 205 تا 206 ميليون تومان به فروش مي‌رسانند.


ممنوعيت قطعه‌بندي  مرغ  برداشته شد

اميد گيلانپور، معاون توسعه بازرگاني وزارت جهاد كشاورزي اظهار كرد: هفتمين جلسه قرارگاه ساماندهي بازار مرغ با حضور تمام اعضا برگزار شد و در اين جلسه وزارت صمت گزارشي را در رابطه با وضعيت بازار، جمع شدن صفوف در نقاط مختلف كشور و تثبيت قيمت در سطح كشور ارايه كرد. معاون توسعه بازرگاني وزارت جهاد از ايجاد ثبات در بازار مرغ خبر داد و گفت: طبق مصوبه قرارگاه ساماندهي مرغ، از امروز مرغ قطعه‌بندي شده در مقاديري كه در جلسه مصوب شد، به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون