• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4903 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

گشت‌‌زني در محوطه اطراف شركت فولاد خوزستان

  به منظور حفظ سلامت شهروندان و پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و به دنبال دستور استانداري خوزستان مبني بر جلوگيري از تجمع شهروندان در تفرجگاه و فضاي سبز، عمليات گشت‌‌زني در روز طبيعت با همكاري گردان ۱۰۴ حوزه مقاومت بسيج شهيد بقايي و واحد بازرسي و نظارت فولاد خوزستان انجام شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومي، بسيجيان گردان ۱۰۴ حوزه مقاومت بسيج شهيد بقايي و كاركنان واحد بازرسي و نظارت شركت فولاد خوزستان در روز سيزدهم فروردين ماه ۱۴۰۰ با استقرار در ورودي‌هاي شركت و جاده‌هاي دسترسي و مجتمع مسكوني دويست دستگاه اقدام به جلوگيري از تجمع شهروندان در فضاي سبز اطراف شركت نمودند.
اين طرح پيرو مصوبات كميته پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و دستور استانداري خوزستان، از صبح دوازدهم فروردين ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و تمامي مسيرها در راستاي تجمع ساكنان و شهروندان عزيز و حفظ سلامت آنان مسدود شد.
 گزارش خبرنگار ما حاكي است در اين طرح، ورودي شماره يك و دو شركت، سه راه سيصد دستگاه، ورودي پل آزادراه اهواز -  ماهشهر به سمت ورزشگاه شهداي فولاد و ورودي ميدان فولاد، در 3 شيفت كاري به صورت دايم با حضور نيروهاي بسيج و كاركنان واحد بازرسي و نظارت كنترل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون