• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4903 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

فولاد خوزستان در توليد پايدار و مسووليت‌هاي اجتماعي سرآمد كشور است

سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر(عج) استان، شركت فولاد خوزستان را در توليد پايدار و مسووليت‌هاي اجتماعي، سازمان سرآمد كشور دانست.
به گزارش خبرنگار روابط عمومي، امين ابراهيمي مديرعامل شركت فولاد خوزستان به همراه رضا طاهري رييس هيات‌مديره، محمدمهدي مومن‌‌زاده و اسماعيل گودرزي اعضاي هيات‌مديره، حميدرضا توكلي‌زاده فرمانده حوزه مقاومت شهيد بقايي و جمعي از مسوولان شركت با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج)  استان خوزستان ديدار كردند.
 سردار شاهوارپور در اين ديدار ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان گفت: امروزه يكي از ضعف‌هاي جدي كه دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب ما در نظر گرفته‌اند،  حوزه اقتصاد است.  اقتصاد شامل 3 بخش‌ صنعت، كشاورزي و خدمات است كه مستقيما با درآمد و معيشت مردم جامعه در ارتباط است. دشمن بناي خود را بر مبناي فشار اقتصادي قرار داده است.
وي افزود: راهبرد كلان جمهوري اسلامي ايستادگي و مقاومت در برابر امريكا و استكبار جهاني است. تفكر امريكايي بدين‌گونه است كه اگر از طرف مقابل ضعفي مشاهده كند، اعمال فشار بيشتر مي‌‌نمايد. براي مثال در حوزه مقابله و پيشگيري با ويروس كرونا مشاهده مي‌شود كه  در ميان تمامي كشورهاي دنيا تبادل در حال انجام است اما دارايي‌هاي ايران بلوكه شده و اجازه خريد دارو به ايران داده نمي‌شود.فرمانده سپاه حضرت وليعصر(عج) در ادامه بيان داشت: در حوزه اقتصاد بخش‌هاي دولتي و خصوصي بايد تلاش نمايند تا راه‌هاي برون‌رفت از فشار ظالمانه اقتصادي به دست ‌آيد. با اقدامات توسعه‌‌اي، فشارهاي سنگيني كه دشمن بر ما وارد مي‌كند، جبران مي‌شود. شاهوارپور تاكيد كرد: با توجه به شاخص‌ها و ظرفيت‌هاي اقليمي آبي و نيروي انساني فولاد خوزستان، قابليت توسعه فراهم است. تلاش‌ها در حوزه اقتصاد بايد به گونه‌اي انجام شود كه تنش‌هايي همچون فقر، بيكاري و حاشيه‌نشيني، امنيت توليد را به خطر نيندازد. بخش عمده‌اي از طرح‌هاي اجتماعي بايد در مناطق كم‌ برخودار انجام شود. شركت‌ فولاد خوزستان همواره سهم خود را براي محروميت‌زدايي پرداخت كرده است. فرمانده سپاه حضرت وليعصر(عج) استان خوزستان اظهار داشت: براي پايداري چرخه توليد شركت فولاد خوزستان امنيت را تضمين مي‌كنيم.  از طرفي بخشي از امنيت را فعاليت‌‌هاي اجتماعي تشكيل مي‌دهد. با توجه به نارسايي‌ها وحاشيه‌‌نشيني كه در اطراف شهر اهواز وجود دارد، انتظار داريم مانند هميشه شركت‌ فولاد خوزستان به فعاليت‌هاي خود در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي در اين‌ مناطق ادامه دهد. در ادامه اين ديدار امين ابراهيمي، مديرعامل شركت فولاد خوزستان با اشاره به نام‌گذاري سال ۱۴۰۰‌ به نام توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها اظهار داشت: در يك‌ دهه اخير مقام معظم رهبري(‌مدظله‌العالي) در نام‌گذاري سال‌ها، همواره به مساله توليد و اشتغال تاكيد داشتند. اين دو مقوله علاوه بر تاثير مستقيم بر معيشت جامعه به توسعه و حركت‌ در مسير دستيابي به اقتصاد پايدار كمك مي‌كند.وي افزود: شركت فولاد خوزستان با بهره‌گيري از جوانان متعهد و كارآمد بومي توانسته در مسير توسعه و اشتغال‌زايي گام بردارد. مديرعامل فولاد خوزستان در پايان اشاره‌اي به تعهد مجموعه به انجام مسووليت‌هاي اجتماعي كرد و افزود: شركت فولاد خوزستان در بحث اجراي مسووليت‌هاي اجتماعي عملكرد درخشاني از خود به جاي گذاشته است. دركنار اين مقوله، بحث خلق ارزش مشترك در جامعه را دنبال مي‌كنيم. از حداكثر توان خود در مسير خدمت‌‌رساني به مناطق كم‌ برخودار و توسعه آن استفاده مي‌كنيم. توسعه و پيشرفت مجموعه‌ فولاد خوزستان با آباداني و اشتغال جوانان منطقه اتفاق مي‌افتد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون