• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4912 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۶ ارديبهشت

توسعه كيش با تكيه بر توانمندي‌هاي جوانان

محمدرضا بازگير

اين روزها جوانان نسل دوم انقلاب در بخش‌هاي مختلف كشورمان ثابت كرده‌اند كه مي‌توانند با تكيه بر توان، دانش بومي و عزم جهادي چرخ‌هاي توسعه را با سرعت بيشتري به حركت درآورند.
در جزيره كيش هم جوان‌گرايي و به‌ كارگيري جوانان صالح، مومن، انقلابي و جهادي در عرصه‌هاي مختلف باعث شد شاهد تحول و توسعه چشمگير در حوزه‌هاي شهري و صيانت از منابع و اراضي اين جزيره به نفع عموم مردم و حفاظت از بيت‌المال باشيم.
ميدان دادن به جوانان انقلابي امور شهري و زيربنايي اين جزيره را با پويايي و رشد بسيار خوبي همراه كرد و بارقه اميدي در دل ساكنان و سرمايه‌گذاران اين جزيره نشاند.
همت جمعي و همدلي و مشاركت همگاني در يكي از شركت‌هاي منطقه آزاد كيش كه ارايه‌دهنده خدمات شهرداري در كيش است پس از سال‌ها ركود در اين حوزه، مصداق بارز توانمندي و توسعه شهري آن‌ هم در شرايط كرونا و دشواري‌هاي اقتصادي بود.
اين تجربه موفق در جوان‌گرايي و فرصت دادن به جوانان نسل دوم انقلاب در جزيره كيش كه اتفاقاتي مانند آزادسازي سواحل كيش را پس از دو دهه رقم زد، نمونه ارزشمندي است تا با اطمينان به جوانان در جايگاه‌هاي مديريتي از توان، انگيزه، انرژي و خلاقيت آنان به پشتوانه تجربيات پيشكسوتان براي تعالي شهر و كشورمان استفاده كنيم.
حضور مديرعامل با تجربه و پيشكسوت در جزيره كيش نيز نويدبخش اين دست انتصاب‌ها و حمايت از اين مديران جوان و توانمند است.
فعال  رسانه‌اي

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون