• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4927 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت فولاد مباركه در شبكه اصفهان مطرح كرد

مسووليت اجتماعي در فولاد مباركه به اندازه توليد اهميت دارد

كمك 20 ميليارد ريالي فولاد مباركه براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت فولاد مباركه با حضور در برنامه تلويزيوني «يك شهر ضيافت» شبكه اصفهان گفت: فولاد مباركه با مشاركت شركت‌هاي زيرمجموعه گروه فولاد مباركه و با حمايت خيران اين مجموعه 20 ميليارد ريال كمك كرد تا زمينه آزادي زندانيان محكومان مالي از زندان‌هاي استان اصفهان فراهم شود. به‌ گزارش ايراسين؛ هادي نباتي‌نژاد، مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت فولاد مباركه در برنامه «يك شهرضيافت»  اظهار كرد: در چند سال گذشته حمايت از توليد كليدواژه بيانات مقام معظم رهبري بوده و شركت فولاد مباركه در راستاي تحقق منويات رهبري گام‌هاي مهمي برداشته است. او افزود: شركت فولادمباركه مولود انقلاب اسلامي است و در زمينه توليد ورق‌هاي فولادي دركشور پيشرو است و 50 درصد از فولاد كشور را توليد مي‌كند. نباتي‌نژاد با اشاره به اينكه 350 هزار نفر به ‌طور غيرمستقيم با توليدات شركت فولاد مباركه به اشتغال گمارده شده‌اند، تصريح كرد: در سال جهش توليد شركت فولاد مباركه به ركوردهاي متعددي در حوزه توليد دست يافت و توانست ركوردهاي متعددي در بخش‌هاي فروش و توليد محصولات جديد به ثبت برساند و در پايان سال نيز با همت و تلاش مديران و همه كاركنان شركت فولاد مباركه موفق شد به ركورد توليد 7 تن تختال دست پيدا كند. مديرروابط عمومي و امور بين الملل شركت فولاد مباركه شيريني دستيابي به ركوردهاي متعدد در اين شركت را در زدودن موانعي نظير تحريم و كرونا دانست و توضيح داد: بيماري كرونا در شركتي كه روزانه حدود 22 هزار نفر در آن تردد دارند مي‌توانست مانعي در راه توليد شود كه خوشبختانه با رعايت دقيق دستورالعمل‌هاي بهداشتي و مديريت دقيق،كرونا نه تنها تاثير منفي بر روند توليد نگذاشت بلكه اين شركت به ركوردهاي متعدد دست يافت. او با اشاره به تحريم‌هاي ظالمانه گفت: به رغم اينكه شركت فولاد مباركه در ليست تحريم‌هاي امريكا قرار داشت؛ توانست اين مانع را هم پشت سر بگذارد و بر توليدات محصولات بيفزايد و خرسنديم كه درپيام نوروزي رهبر معظم انقلاب، يكي از صنايعي كه توانست شعار سال را محقق كند، صنايع فولادي بود.
نباتي‌نژاد گفت: در سال جاري هم روند دستيابي به ركوردهاي جديد آغاز شده كه مي‌توان به توليد ماهيانه 700 هزار تن فولاد خام در فروردين ماه اشاره كرد كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ركورد بسيار مطلوبي است كه نشان مي‌دهد، شركت فولاد مباركه با عزمي راسخ  در پي تحقق شعار سال هستند.
او در ادامه بر ايفاي مسووليت اجتماعي شركت فولاد مباركه تاكيد ويژه‌اي كرد و گفت: مسووليت اجتماعي همتراز توليد براي شركت فولاد مباركه مهم است كه در اين مسير مي‌توان به اهداي 13 هزار تن اكسيژن رايگان به مراكز درمانگر كرونا در استان‌هاي كشور اشاره كرد. مديرروابط عمومي و امور بين الملل شركت فولاد مباركه تاكيد كرد: اكسيژن در درمان بيماران مبتلا به كرونا از اهميت بسزايي برخوردار است و تبعات كمبود آن را در ديگركشورها شاهد بوديم. اقدام مهم شركت فولاد مباركه در راستاي ايفاي مسووليت اجتماعي مورد تقدير وزير بهداشت و درمان هم قرار گرفت؛ چراكه هيچ صنعتي اين حجم از اكسيژن رايگان را دراختيار مراكز درماني قرار نداده است. او به مجهز كردن بيمارستان‌هاي شهرستان‌هاي لنجان، مباركه و اصفهان توسط شركت فولاد مباركه اشاره‌اي كرد وگفت: با شيوع كرونا يكي از مشكلات مراكز درماني كمبود تجهيزات و امكانات لازم بود كه اين شركت برآن شد كه بيمارستان‌ها را در درمان بيماران مبتلا به كرونا مجهز كند. نباتي‌نژاد به كمك‌هاي مومنانه شركت فولاد مباركه در ايام كرونا هم گريزي زد و گفت: در يك سال گذشته بسته‌هاي معيشتي متعدد در اختيار افراد نيازمند قرار گرفته است. او با اشاره به اينكه خشكسالي يكي از موضوع‌هاي مهم كشور است،گفت: شركت فولاد مباركه در چند دهه گذشته با راه‌اندازي پروژه‌هاي بازچرخاني پساب‌هاي صنعتي وگسترش تصفيه خانه‌ها و جمع آوري پساب‌هاي فاضلاب 9 شهرستان مقدار آب مصرفي فولاد مباركه را به حداقل ممكن رسانده و كمك شاياني به حفظ محيط زيست كرده است. مديرروابط عمومي و امور بين الملل شركت فولاد مباركه به توسعه سرانه ورزشي در استان اصفهان توسط شركت فولاد مباركه به عنوان مسووليت اجتماعي هم اشاره‌اي كرد وگفت: در باشگاه فرهنگي ورزشي سپاهان علاوه بر تيم فوتبال سپاهان از 74 تيم ورزشي و 3 هزار ورزشكار در رده‌هاي مختلف سني حمايت صورت مي‌گيرد. او افزود: يكي از مسائلي كه در شركت فولاد مباركه به آن اهميت داده مي‌شود، موضوع زندانيان محكومان مالي در استان اصفهان است. به گفته نباتي‌نژاد از سال 1393 تاكنون هرساله گلريزان آزادسازي زندانيان غيرعمد با هماهنگي ستاد ديه استان در مجموعه فولاد مباركه انجام مي‌شود و در 7 سال گذشته اين شركت توانسته بيش از 13 ميليارد تومان جمع‌آوري كند تا به آزادي هزار نفر منجر شود.
مديرروابط عمومي و امور بين الملل شركت فولاد مباركه در شب بيست‌وهشتم ماه مبارك رمضان و در برنامه تلويزيوني «يك شهر ضيافت» از شبكه اصفهان ضمن تشكر از شركت تمام خيران مجموعه فولاد مباركه كه در اين گلريزان شركت كردند، اعلام كرد: فولاد مباركه با مشاركت شركت‌هاي زيرمجموعه گروه فولاد مباركه و حمايت خيران اين مجموعه 20 ميليارد ريال كمك كرد تا زمينه آزادي زندانيان غيرعمد از زندان‌هاي استان اصفهان فراهم شود. او اضافه كرد: علاوه بر اين دو ميليارد تومان تصميم گرفته شد به 100 خانواده آزاد شده از بند محكومان مالي در اصفهان بسته‌هاي كمك‌هاي مومنانه به ارزش هر بسته دو ميليون تومان توسط فولاد مباركه اهدا شود تا اين افراد با فراغ خاطر به آغوش خانواده برگردند. در پايان اين برنامه با اهداي لوحي كه به امضا مدير نمايندگي ستاد ديه استان، مديركل زندان‌هاي استان و رييس كل دادگستري استان اصفهان رسيده بود از حمايت فولاد مباركه و مدير عامل اين مجموعه تقدير به  عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون