• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4945 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

سيدابراهيم رييسي:

دولت مولد فساد است

  موانع توليد از مسائل مهمي است كه امروز توليدكنندگان با آن مواجهند و بايد كاري كرد كه توليدكنندگاني كه با انديشه در توليد حضور يافتند و توليدشان دچار مشكل شده، جذابيت براي توليد را براي‌شان ايجاد كنيم و از آن طرف جذابيت امور اقتصادي غيرمولد را بكاهيم.
  شما ديديد من در قوه قضاييه از روز اول گفتم هر كسي كه قوه قضاييه از او شاكي است، رضايت بدهند؛ در دوره حضورم در قوه قضاييه نه روزنامه‌نگار بازداشت كرديم، نه سايت بستيم و نه روزنامه. 
  اينكه اينجا حضور دارم اين خواست مردم است؛ اقشار مختلف صداي‌شان درآمده 
از مشكلات مختلف، از ظلم، فقر و تبعيض. من نياز به مقام و پست ندارم چه در آستان قدس و خادمي امام رضا و چه امروز در قوه قضاييه هر جا بودم وظيفه‌ام را انجام دادم و مردم نيز شاهد هستند.
  امروز بايد به سراغ مجموعه‌اي رفت كه توليد فساد مي‌كند، يعني دولت!
  مردم هم اين را مي‌دانند كه من در مبارزه با فساد خط قرمز ندارم.
   چرا این همه دروغ می‌گویید؟ چرا به شعور مردم اهانت می‌کنید؟ مردم هم من را دیده‌اند و هم شما را.  اولین‌بار در تاریخ سیاسی ایران کسی پوششی عمل کرد که از دوستان شما بود. می‌گویید چرا من به کارخانه‌ها سر زدم؟ چون شما من را گرفتار کردید! من مدیر نشسته در اتاق نیستم.  خسته نشدید از این همه تهمت زدن؟ معاندین علیه من بسیج شدند!
  متاسفانه يكي از مشكلات جدي مردم تورم است.‌ قيمت كالاهاي اساسي فوق‌العاده افزايش پيدا كرده است. مسكن هفت برابر، خودرو هشت برابر، گوشت و مرغ پنج الي شش برابر شده و سفره مردم كوچك شده و سفره كوچك مردم را نالان كرده است.
  رييس‌جمهور، رييس همه مردم از هر گويش و اقليم و جنسيت است.  بايد با نگاه عميق حل مسائل همه مردم براي او مساله باشد.
  من از جوانان و بچه‌ها مي‌پرسم، وقتي داريد در اينترنت گيم بازي مي‌كنيد چند بار حال شما گرفته مي‌شود؟ بايد كار بسياري شود. من خودم صفحه دارم و دو ميليون فالوئر دارم و مسائل از اين طريق به من مي‌رسد. حق خانم‌ها ضايع مي‌شود حتي خانم‌هاي خانه‌دار.
  چطور ما نتوانيم بعد از ۴۲ سال يك دولت تراز انقلاب و موردنظر مردم روي كار بياوريم. ما اصحاب «ما مي‌توانيم» هستيم؛ نمي‌شود و نشد، نداريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون