• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4947 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

مناظره‌ها شبيه «مسابقه هفته» است

  برخي فكر مي‌كنند كه اقوام و مذاهب مختلف تهديدي براي كشور است. معتقدم كه اقوام و مذاهب مي‌توانند براي كشور مولفه قدرت باشند؛ بنابراين در انتصابات بر مبناي شايستگي و فارغ از اينكه اهل تسنن يا شيعه باشند، انتخاب خواهم كرد.
  در مديريت‌ كشور حتما از خواهران و برادران شايسته اهل سنت حداقل 3 برابر آنچه كه تاكنون بوده، استفاده خواهم كرد. من در عمل نشان دادم كه مشاورم در بانك مركزي از برادران خوب اهل سنت بود و باز هم در مناصب كليدي كشور از آنان استفاده مي‌كنم.
  مخالف بازداشت و زنداني كردن معتادان هستم. آنان را بايد توانمند كرد و به شغل برگردانيم. با داغ و درفش نمي‌شود با معتادان برخورد كرد. آنها حجم عظيمي از مردم ما هستند كه بايد به آنان توجه كنيم و وضعيت‌شان ناشي از بيكاري و مشكلات اقتصادي كشور و تصميم‌گيري‌هاي نادرست مديران بوده است.
  در مورد معلولان نيز به زندگي اجتماعي آنان حتما توجه جدي مي‌كنم و واقعا بايد شرمنده باشيم كه پل صدر مي‌سازيم به آن عظمت اما با كمال شرمندگي جانباز و معلول عزيز ما نمي‌تواند از آن استفاده كند. بايد به  مشكلات  آنان توجه شود.
  محيط‌زيست برايم بسيار مهم است و حتما در اجراي پروژه‌هاي اقتصادي حق وتو خواهد داشت. توجه جدي به بودجه و امكانات محيط زيست خواهم كرد.
  ما آن قدرتي كه ميدان حاج‌قاسم عزيز و ديپلماسي محمدجواد ظريف ايجاد كردند را پلي خواهيم ساخت براي بهره‌برداري اقتصادي و توسعه اقتصادي كشور.
  لازم مي‌دانم به ‌شيوه مناظره انتقاد وارد كنم و اينكه شبيه مسابقه هفتگي شده است. مردم بايد پاسخ به سوالات مهم‌تر را  از كانديداها ببينند.
  مخالف  انحصار هستم كه در اقتصاد و رسانه به يك اندازه بد است و بايد رفع شود. نبايد بگذاريم دري كه دارد روي كنشگران اجتماعي بسته مي‌شود، بسته شود. من صداي بي‌صداها و قدرت بي‌قدرتان هستم .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون