• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4947 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

براي مديران گشت ‌ ارشاد مي‌گذاريم

   در جلسه قبل برخي از بداخلاقي‌ها شد كه به مثابه آنچه در قانون آمده به من اجازه دفاع داده شد كه از آن استفاده نمي‌كنم و دفاع را در اختيار مردم مي‌گذارم.
   فاصله طبقاتي محصول بي‌عدالتي و سياست‌هاي نادرست اقتصادي و نوعي تصميم‌گيري‌هايي است كه به فاصله‌هاي مختلف منجر مي‌شود و يكي برخوردار از حقوق نجومي مي‌شود و ديگري هم حقوق كمتر.
   وقتي از عدالت حرف مي‌زنيم عدالت در جذب و نگهداري نيروي انساني و عدالت در ارتقا و پرداخت حقوق  است.
   ظرفيت‌ها بايد به عدالت توزيع شود. اگر همه ظرفيت‌ها به عدالت توزيع شود شاهد اين ميزان فاصله طبقاتي نخواهيم بود.
   مثل هر دانشجويي كه مراحل تحصيلي را مي‌گذراند من هم مراحل را گذراندم. مدرك تحصيلي من هم معادل نيست و يك مدرك حوزوي سطح 4 است و يك مدرك دانشگاهي.
   در سال‌هايي كه در قوه قضاييه بودم نسبت به هر حوزه كه مسووليت داشتم پاسخگو هستم. حتما بايد نسبت به دوران مسووليتم در دادستاني كرج و تهران هم پاسخگو باشم. مسوولي كه در بانك مركزي بوده بايد نسبت به دوره مسووليت خود پاسخگو باشد.
   هر دولتي كار را به دست بگيرد يكي از وظايف مهمش رفع تحريم‌هاي ظالمانه است. در اين جهت ترديد نبايد كرد ولي در كنار آن بايد خنثي‌سازي تحريم‌ها هم در دستور كار عملي قرار گيرد.
   در همين سالن عده‌اي گفتند ما بلديم با دنيا مذاكره كنيم ولي دانشجوي ترم اول وزارت خارجه هم مي‌داند كسي كه در حال مذاكره است، نبايد بگويد مذاكره از آب خوردن لازم‌تر است و خزانه كشور خاليست.
   يكي از دغدغه‌هاي جدي جوانان ازدواج و اشتغال و مسكن است. از ما اشتغال و مسكن، از جوانان ازدواج.
   عده‌اي كه بيشترين بهره را از آزادي مي‌بردند، مردم را نااميد كردند و حرف‌هاي ساختارشكنانه زدند و به همه اهانت كردند، در نهايت هم مي‌گفتند آزادي نيست.
   حاضرم با هر دولتمردي در هر زماني بين مردم بروم و اقبال مردم به شما و خودم را ببينيم.
   رقيبان سال‌هاي قبل ما كه آقايان كارمند آنها محسوب مي‌شوند از بيش از ۲۰۰ نفر شكايت كردند و بنده با اينكه مي‌توانستم از هيچ كس شكايت نكردم.
   ما گشت ارشاد خواهيم گذاشت، اما براي مديران!
   ما ابتدای ورود به قوه قضاییه لایحه صیانت و حمایت از بانوان را تنطیم کردیم که  ۴۰۰ روز در دولت معطل مانده است.
   رفع تحریم ها حتما در دستور کار است و کسانی که اینجا گفتند ما بلدیم با دنیا صحبت کنیم دانشجوی سال اول هم سیاست می داند در حین مذاکره کسی نباید بگوید که خزانه کشور خالی است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون