• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4954 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد

خبر

لغو منع تردد شبانه در روزهاي ۲۷ و ۲۸ خردادماه

رييس ستاد انتخابات استان تهران از لغو ممنوعيت تردد شبانه در ايام انتخابات جمهوري اسلامي خبر داد. به گزارش تسنيم، شكرالله حسن‌بيگي در مورد تمهيدات لازم جهت تردد در روز منتهي به انتخابات اظهار كرد: «نامه معاون امنيتي، انتظامي و رييس كميته امنيتي اجتماعي و انتظامي ستاد ملي كرونا به سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي مبني بر درخواست لغو ممنوعيت تردد شبانه در شب منتهي به انتخابات و همچنين شب انتخابات ارسال شد. با توجه به شرايط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به اين سبب كه عوامل اجرايي جهت تحويل صندوق‌ها بايد اقدام كنند موضوع ممنوعيت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.» معاون سياسي و اجتماعي استاندار تهران و رييس ستاد انتخابات استان تهران با بيان اينكه مردم راي دادن را به ساعات پاياني موكول نكنند، تاكيد كرد: «بر اين اساس شب جمعه و شب شنبه يعني ۲۷ و ۲۸ خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جريمه نمي‌شوند.»


مردم‌سالاري، نه تحريم كرده نه حمايت از كانديدا

دبير كل حزب مردم‌سالاري از مردم جهت مشاركت فعال در تعيين سرنوشت خود دعوت كرد. مصطفي كواكبيان، فعال سياسي اصلاح‌طلب در همين راستا در پيامي گفت: «حزب مردم‌سالاري تاكنون هيچ انتخاباتي را تحريم نكرده؛ لذا در انتخابات ۱۴۰۰ هم مردم را به مشاركت براي ايجاد تحول در تعيين سرنوشت خويش فرامي‌خواند و همچنان بر تصميمات قبلي خويش و جبهه اصلاحات ايران مبني بر نداشتن نامزد انتخابات رياست‌جمهوري تاكيد داشته و در هيچ ائتلاف جديدي هم حضور ندارد.»


تكذيب ديدار لاريجاني با كانديداهاي رياست‌جمهوري

دفتر علي لاريجاني پيرامون اخبار منتشرشده در شبكه‌هاي اجتماعي با صدور بيانيه‌اي تاكيد كرد كه او با هيچ‌يك از كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري ديداري نداشته است. به گزارش اعتمادآنلاين، دفتر علي لاريجاني پيرامون اخبار منتشرشده در شبكه‌هاي اجتماعي بيانيه‌اي صادر كرد كه در متن آن آمده است: «دكتر علي لاريجاني با هيچ كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري ديدار انتخاباتي نداشته است.»


هشدار رييس شوراي ائتلاف به اصولگرايان

رييس شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب به اصولگرايان هشدار داد كه گرفتار ترفند بدخواهان نشوند. به گزارش خبرگزاري فارس، حداد عادل در نامه‌اي به اعضاي اين شورا در سراسر كشور خواستار توجه آنان به پيش‌نيازهاي لازم براي پيروزي اصولگرايان شد و نوشت: «ملت ايران با نارضايتي از آنچه در مديريت اجرايي كشور در 8 سال گذشته مشاهده كرده خواهان تغيير و تحول است و اراده خود را براي اصلاح قوه مجريه و نوسازي بعضي از شوراهاي شهر و روستا در اين انتخابات به حول و قوه الهي محقق خواهد ساخت. اكنون يك گام بيشتر به لحظه تاريخي و سرنوشت‌ساز انتخابات باقي نمانده و به فضل الهي و به بركت ايمان و هوشياري ملت، اميد پيروزي فزوني يافته است. لازم است در اين فرصت كوتاه باقيمانده تلاش خود را مضاعف كنيم و از ترفند بدخواهان غافل نباشيم و با تاكيد بر وحدت همه نيروهاي انقلابي و پرهيز از ورود در حواشي زيان‌آور، روز و روزگار نويي را با راي خود به نامزد شايسته رياست‌جمهوري، يعني آيت‌الله رييسي رقم بزنيم و افراد لايق را براي شوراهاي شهر و روستا برگزينيم و در شهرهايي كه انتخابات مجلس خبرگان و ميان‌دوره‌اي مجلس برگزار مي‌شود براي پيروزي نامزدهاي موردنظر شوراي ائتلاف بكوشيم.»


انصراف از انتخابات رياست‌جمهوري محدوديت زماني ندارد

يك منبع آگاه در وزارت كشور محدوديت‌هاي اعلام‌شده در شبكه‌هاي اجتماعي براي انصراف كانديداهاي رياست‌جمهوري از ادامه رقابت را تكذيب كرد. باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منبعي آگاه در وزارت كشور در همين زمينه نوشته است: «نامزد‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري و انتخابات شورا‌ها هيچ‌گونه محدوديت زماني براي انصراف از انتخابات ندارند.» پيش از اين اخباري منتشر شده بود كه مهلت زمان انصراف از انتخابات رياست‌جمهوري به پايان رسيده و براين اساس عليرضا زاكاني و محسن مهرعليزاده ديگر نمي‌توانند از انتخابات كناره‌گيري كنند كه اين خبر از سوي منبعي آگاه در وزارت كشور تكذيب شده است.


انهدام يك تيم تروريستي در آستانه انتخابات

يك تيم تروريستي در شهرستان سروآباد استان كردستان توسط سپاه و نيروهاي امنيتي مورد ضربه قرار گرفت و تمامي اعضاي آن به درك واصل شدند. به گزارش نورنيوز، اين تيم تروريستي قصد نفوذ از مرزهاي غربي به كشور را داشته تا در آستانه انتخابات بتواند ايجاد ناامني در داخل شهرهاي مناطق كردنشين كشور به وجود آورده و از مشاركت حداكثري شهروندان در انتخابات جلوگيري كند. دشمنان به اين نتيجه رسيدند كه جنگ رواني آنها ناكام مانده و لحظه به لحظه بر موج مردمي مشاركت در انتخابات افزوده مي‌شود. بنابراين مي‌خواهند جهت ممانعت از مشاركت مردم در انتخابات، فضاي داخلي كشور را با اعزام تيم‌هاي تروريستي ناامن كنند. در اين ميان، هوشياري نيروهاي امنيتي و نظامي، اولين تيم اعزامي آنها در مرزهاي غربي كشور را قبل از انجام هر نوع اقدام تروريستي، در نطفه خفه و منهدم كرد. هميشه چشماني بيدار، نگهبان امنيت، پيشرفت و مردم‌سالاري در اين كشور بوده و وجود هر متجاوزي را به عدم تبديل خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون