• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4955 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

انتقاد قاضي‌زاده‌هاشمي از دولت و ستاد انتخابات

اميرحسين قاضي‌زاده‌هاشمي نماينده اصولگراي مشهد در مجلس و كانديداي سيزدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري برخلاف ديگر نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري سيزدهم ديروز نه‌ در تهران، بلكه با حضور در حرم حضرت امام رضا(ع)، راي‌اش را در زادگاهش به صندوق انداخت. قاضي‌زاده هم يكي از 5 كانديداي اصولگراست كه برخلاف درخواست و انتظارات اصولگرايان در صحنه باقي ماند و به‌نوعي رقيب رييسي، رضايي و همتي شد. بسياري از اصولگرايان تاكيد داشتند كه هر 4 كانديداي اصولگرا بايد به نفع رييسي كنار بروند اما قاضي‌زاده‌هاشمي پاسخ منفي به اين درخواست داد و در صحنه ماند.
قاضي‌زاده‌هاشمي ديروز صبح با حضور در يكي از شعب اخذ راي حرم مطهر رضوي واقع در صحن آزادي پيش از شركت در انتخابات دليل راي دادن خود در حرم مطهر رضوي را اعلام كرد: «چون امر راي‌دهي امر مقدسي است و انجام يك تكليف شرعي است، بهترين مكان را حرم مطهر رضوي براي انجام آن ديدم.» او همچنين ابراز اميدواري كرد كه پيرو بيانات مقام معظم رهبري يك رييس‌جمهوري با تعداد آراي بالا انتخاب شود تا بتواند به پشتوانه راي مردمي بسياري از مشكلات را حل كند. 
جداي از اين قاضي‌زاده‌هاشمي نيز ديروز مانند رييسي نسبت به روند برگزاري انتخابات معترض بود. او اين اعتراض را ديروز در توييتي به‌صورت علني بيان كرد و نوشت: «‏براي اداي وظيفه شرعي و ملي، بهترين مكان سرزمينم، حرم مطهر علي بن موسي‌الرضا(ع) را انتخاب كردم و از ساعت ٩ تا ۱۳ دوشادوش مردم رفتيم تا به صندوق رسيديم. ضمن تشكر از مردم شريف ايران براي حضور گسترده در انتخابات، متاسفانه طبق گزارش‌ها روند اخذ راي در برخي شعب، از جمله همين شعبه با تاخير زياد شروع ‌شد. ‏علاوه بر اين وزارت كشور بايد با افزايش تعداد صندوق‌ها موجب تسريع در اخذ راي مي‌شد. بي‌تدبيري در آخرين لحظات دولت هم تمام نمي‌شود!» 
در همين حال ناصر فخاري، نماينده قاضي‌زاده‌هاشمي در ستاد مركزي نظارت بر انتخابات نيز ديروز با همين رويكرد به دولت انتقاد كرد. او در واكنش به پرسشي درباره مشكلات احتمالي، بروز اين دست مسائل را تاييد كرد و گفت: «البته اين مسائل مربوط به اجراست و شايد متوجه شوراي نگهبان نباشد. وزارت كشور بايد تمهيدات اجرايي انتخابات را انجام مي‌داد كه داراي نقص‌هايي بوده است.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون