• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4956 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ خرداد

پيام تبريك رييس ستاد اجرايي فرمان امام به رييس‌جمهور منتخب مردم

انتخاب مردم ميدان را براي تلاشي نو و مديراني تازه‌نفس گشود

محمد مخبر با ارسال پيامي، پيروزي سيدابراهيم رييسي در سيزدهمين انتخابات رياست‌جمهوري و كسب اكثريت آراي مردمي توسط او را تبريك گفت. متن اين پيام بدين شرح است: 
بسمه تعالي 
حضرت آيت ا... جناب آقاي رييسي (زيدعزه) 
خداوند قادر متعال را شكر مي‌گوييم كه با توفيق و هدايت خود، ملت ايران را در آزمون شكوهمندي ديگر، كامياب و مفتخر ساخت و سيزدهمين انتخابات رياست‌جمهوري، همچون دوره‌هاي پيشين اسباب رضايت رهبر معظم انقلاب -مدظله العالي- و مايه عزت و افتخار ايران اسلامي گشت. حماسه ملت بزرگ ايران در اين انتخابات، به‌رغم گسترده‌ترين و عجيب‌ترين تبليغات بيگانگان در جهت تحريم انتخابات، پديده‌اي شگفت‌انگيز بود. حضور مردم در عرصه انتخاب، جهاد بزرگي بود با مستكبران مداخله‌جو كه در محاسبه شيطاني خود، مردم را بي‌تفاوت، جمهوري اسلامي را بي‌پشتوانه و انقلاب را به غربت افتاده، مي‌پنداشتند، با اشار‌ه رهبر عزيز انقلاب حضرت آيت ا... خامنه‌اي، ملت ايران اين خواب و خيال را باطل كرد و بار ديگر مردمسالاري برخاسته از ايمان اسلامي را بر تارك درخشان نظام اسلامي نقش زد. ايران اسلامي عزم و تصميم خود، نشاط و سرزندگي خود و حضور پرمعنا و مبارك خود را يك‌بار ديگر به رخ مستكبران كشيد و شيطان بزرگ را بار ديگر ناكام ساخت. اكنون به بركت الطاف كريمانه حضرت حق، دعاي مستجاب حضرت ولي‌الله الاعظم روحي فداه، هدايت‌هاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم عزيز، دور تازه‌اي از مديريت را در كشور رقم زده و ميدان را براي تلاشي نو و مديراني تازه‌نفس، گشوده است. انتخاب جنابعالي كه شخصيتي ولايي، انقلابي، دانشمند و مديري شايسته و كارآزموده و داراي سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌هاي گوناگون هستيد را تبريك عرض نموده و از خداوند منان براي دولت جديد و شخص جنابعالي، سربلندي و موفقيت مسالت مي‌نمايم. سخن صريح و قاطع و صادقانه شما در تعهد به خدمتگزاري و رفع محروميت و مبارزه با فساد و مشي افتخارآميز شما در پايبندي به اسلام و آرمان‌هاي انقلاب، كه با منش مردمي و ساده‌زيستي همراه بود، اقبال ملت را به سوي شما جلب نمود و ان‌شاء الله اين جهت‌گيري، توشه راه و مشي دولتمردان در دوره جنابعالي باشد تا تحت تدابير حكيمانه مقام معظم رهبري، به قدر وسع از رنج و سختي ملت بزرگوار ايران كاسته و بر توفيق و تعالي آنها بيفزاييد، ان‌شاء الله  

 

فراخوان  برگزاري اولين جشنواره  بين‌المللي صنايع دستي

با توجه به فعاليت بيش از 50 هزار هنرمند صنايع دستي كه در قالب يك‌سوم صنايع دستي جهان در استان اصفهان كار مي‌كنند، برنامه‌ريزي براي برگزاري اولين جشنواره بين‌المللي صنايع دستي ايران در بخش‌هاي مسابقه بين‌المللي نشان دست خلاق، نشان ملي هماي زرين، مسابقه ملي فرش، مسابقه ملي طراحي فرش دستباف، مسابقه طراحي خلاقانه صنايع دستي، مسابقه ملي طراحي پوشاك با صنايع دستي و مسابقه بسته‌بندي صنايع دستي و مسابقه ملي استارت‌آپ‌هاي صنايع دستي با برگزاري كارگاه‌ها و نشست‌هاي علمي و تخصصي و اجلاس شهرهاي جهاني و ملي صنايع دستي به همراه نمايشگاه آثار هنرمندان در تيرماه ۱۴۰۰ با مشاركت وزارت ميراث فرهنگي، اداره كل ميراث استان، شهرداري اصفهان و هلدينگ كافل در اصفهان برگزار خواهد شد. به گفته وزير ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري كشور در اين جشنواره بالاترين نشان صنايع دستي دنيا در جمهوري اسلامي ايران(نشان دست خلاق) به برگزيدگاني اهدا خواهد شد كه علاوه بر كمك به بازاريابي در عرصه بين‌الملل، عاملي براي حفاظت از جايگاه هنرمندان و هنر ايراني خواهد بود. نخستين جشنواره بين‌المللي صنايع دستي ايران به ميزباني اصفهان، شهر جهاني صنايع دستي 26 تا 29 تيرماه 1400 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت جشنواره به آدرس WWW.HIFESTIVAL.IR مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون