• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4977 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۳ تير

سالن تئاتر مولوي بعد از جشنواره تعطيل است

با به پايان رسيدن جشنواره تئاتر دانشگاهي، تالار مولوي كه يكي از ميزبان‌هاي اين جشنواره بود، بار ديگر تعطيل شده است. اميرحسين حريري، مدير اين تالار درباره فعاليت‌هاي تالار مولوي به ايسنا گفت: برنامه اجراهاي ما مشخص است ولي تابع قوانين دانشگاه تهران و ستاد ملي مقابله با كرونا هستيم. دانشگاه تهران به تمام زيرمجموعه‌هاي خود ابلاغ كرده كه در وضعيت قرمز تمام فعاليت‌هاي جمعي دانشجويان تعطيل است. بنابراين كلاس‌هاي آموزشي، فعاليت‌هاي فوق برنامه و... فعلا متوقف خواهد بود.
حريري ادامه داد: باتوجه به تجربه‌هايي كه از تعطيلات پيشين به دست آورده‌ايم، در وضعيت فعلي بيشتر فعاليت‌هاي‌مان را به فضاي مجازي خواهيم برد و در اين ميان تاكيد بر فعاليت‌هاي آموزشي است، ضمن اينكه مشغول رايزني با مراجع ذي‌صلاح هستيم تا در صورت تاييد آنان بتوانيم فعاليت‌هاي حضوري خود را هم ازسر بگيريم. مدير تالار مولوي با اشاره به رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در مجموعه‌هاي تئاتري افزود: شخصا معتقدم در وضعيت اپيدمي، سالن‌هاي تئاتر از كم‌خطرترين مكان‌ها هستند و موارد بهداشتي در بسياري از آنها به خوبي رعايت مي‌شود. به ويژه در مجموعه‌اي مانند مولوي كه پروتكل‌ها به شكل كامل رعايت مي‌شود، فعاليت‌ها مي‌تواند آغاز شود ولي انجام اين كار، مستلزم صدور مجوز از ستاد ملي مقابله با كروناست.
او كه جزو هيات داوران بيست و سومين جشنواره تئاتر دانشگاهي بود، درباره حضور تعدادي تماشاگر در اجراهاي اين جشنواره كه قرار بود فقط با حضور داوران جشنواره روي صحنه بروند، توضيح داد: تماشاگراني كه در سالن بودند، مهمانان گروه بودند و كساني نبودند كه از طريق خريد بليت، به سالن‌ها مراجعه كرده باشند تا جايي كه خبر دارم، جشنواره به هر گروه اعلام كرده بود با توجه به ظرفيت سالن اجرا، مي‌تواند تماشاگراني را به عنوان مهمان داشته باشد و اين موضوع توسط گروه‌ها اطلاع‌رساني مي‌شد. حضور اين تماشاگران خللي در روند برگزاري جشنواره ايجاد نكرد، ضمن اينكه جشنواره تئاتر دانشگاهي از حيث رعايت قوانين بهداشتي در بسياري جاها موفق عمل كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون