• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4977 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۳ تير

خبرخوان

روغن موتور كاميون‌هاي حمل كالاي اساسي يارانه‌اي شد

غلامحسين دغاغله، مديركل حمل و نقل كالاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي از آغاز عرضه مستقيم روغن موتور با نرخ مصوب و بدون واسطه در پايانه بار بندر امام خميني (ره) بين رانندگان خبر داد.
وي گفت: با توجه به حجم وسيع ورود كالاهاي اساسي به بندر امام خميني(ره) و اهميت و حساسيت موضوع و كمك در جهت تسريع روند تخليه كالاهاي اساسي و نهاده‌هاي دامي در انبارها و در راستاي اجراي طرح‌هاي تشويقي از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به منظور جذب حداكثري رانندگان براي تخليه بارهاي موجود در اين بندر، حواله توزيع روغن موتور با نرخ مصوب كارخانه و بدون واسطه در پايانه بار بندر امام خميني (ره) تا اطلاع ثانوي به تمامي رانندگان حمل كالاهاي اساسي تعلق مي‌گيرد.


افزايش قيمت كالاهاي اساسي در روزهاي پاياني دولت

طي روزهاي اخير شاهد افزايش قيمت كالاهاي اساسي در سطح كشور هستيم. براساس داده‌هاي مركز آمار ايران، قيمت برنج ايراني، مرغ ماشيني و روغن مايع به ترتيب 48.13، 135.64 و 89.1 درصد نسبت به فروردين ماه سال گذشته رشد داشته‌اند. در فروردين ماه سال جاري بود كه ربيعي با اشاره به مساله تثبيت بازار و تلاش براي كاهش تحريم‌ها گفت: به اطلاع مردم مي‌رسانم دولت هيچ برنامه‌اي براي افزايش قيمت‌ها به خصوص در مورد كالاهاي اساسي تا پايان كار خود نخواهد داشت. 6 ميليارد دلار از بودجه، براي تامين كالاهاي اساسي اختصاص يافته است. از مجموعه 100 قلم كالاي ضروري بيش از 20 قلم كالاي اساسي در دو مورد مرغ و روغن دچار اختلال توزيع شده‌اند كه تصميمات ستاد اقتصادي توليد در هر دو مورد افزايش يافته و در صورت نياز واردات صورت گرفته و برنامه متعادل كردن بازار به سرعت انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون