• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4979 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۶ تير

نگاه نو

صدوبيست‌ونهمين شماره از مجله «نگاه نو» با بخش ويژه كردستان منتشر شد. 
بخش ويژه اين شماره از مجله كه به كردستان اختصاص دارد، با مطالبي چون «كردستان توسعه‌نيافته» نوشته علي ميرزايي، «كردستان و توسعه» نوشته بايزيد مردوخي، «كردستان؛ گلي از گل‌هاي رنگارنگ گلستان ايران» نوشته صالح نيك‌بخت، «مروري بر تاريخ كردستان و ضرورت اهتمام به نگارش تاريخ شفاهي» نوشته فريدون نوري و ... همراه است. 
در بخش مقاله‌هاي اين شماره «نگاه نو» نيز محمدعلي موحد «ملي كردن نفت ايران؛ اثرات و ثمرات آن»، طهماسب مظاهري «سياست‌گذاري در غياب بديهيات»، احمد سيف «افسانه اقتصادي، بخش خصوصي كارآمدتر از بخش دولتي است»، سيما راستين «نقش زنان در چرخش و دوام تبعيض جنسيتي» و فروزان افشار «سندروم استكهلم؛ پزشكي‌سازي همچون سلاحي گفتماني» را نوشته‌اند.
همچنين در بخش نقد و نظر «قصه بي‌شك راست مي‌گويد؛ درآمدي بر شعر «مرد و مركب» اخوان‌ثالث» را از حسين معصومي‌همداني مي‌خوانيم.  در بخش داستان و شعر نيز آثاري از چارلز بوكوفسكي با ترجمه نصرالله كسراييان و اندريا لي با ترجمه مژده دقيقي آمده است. 
شماره ۱۲۹ از مجله «نگاه نو» بهار ۱۴۰۰ با صاحب‌امتيازي و مديرمسوولي علي ميرزايي در ۲۶۰ صفحه با قيمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون