• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4987 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۶ مرداد

فيزيكاليسم و منتقدانش

سومين  مدرسه تابستاني مطالعات علم با عنوان «فيزيكاليسم و منتقدانش» كه به همت گروه مطالعات علم موسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران به مدت سه روز از 20 تا 22 شهريور ماه 1400 برگزار مي‌ شود.
علاقه‌مندان به شركت در اين دوره‌ها كه به صورت حضوري (تعدادي محدود و در صورت مناسب بودن وضعيت كرونايي در تهران) و مجازي برگزار مي‌شود، رزومه علمي (شامل سوابق تحصيلي، آموزشي و پژوهشي)، اطلاعات تماس (شامل رايانامه و شماره تلفن همراه) و نوع شركت مورد نظر (حضوري يا مجازي) خود را تا تاريخ 20 مرداد ماه 1400 از طريق ثبت‌نام در سامانه آموزش موسسه به نشاني www.irip.ac.ir/u/132 ارسال كنند. پذيرش متقاضيان با اولويت ارتباط سوابق علمي آنها با موضوع اين مدرسه تابستاني انجام خواهد شد. جلسات اين دوره توسط اساتيد و پژوهشگران فلسفه و مطالعات علم برگزار مي‌شود و در پايان به شركت‌كنندگان گواهي شركت در دوره  اعطا مي‌گردد. 
جهت كسب آخرين اخبار مربوط به اين رويداد، مي‌توانيد در كانال تلگرامي «فلسفه علم و تكنولوژي» به آدرس t.me/sciencestudies_IRIP عضو شويد.
موسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران به منظور پاسخگويي به نيازهاي پژوهشي كشور در زمينه‌‌هاي فلسفه، حكمت و دانش‌هاي مرتبط تاسيس شده است. كمك به توسعه پژوهش در زمينه‌‌هاي حكمت اسلامي، فلسفه غرب، كلام، اديان و عرفان، فلسفه تطبيقي، منطق، تاريخ و فلسفه علم، مطالعات علم و فلسفه دين و طرح مسائل سنتي فلسفه و رشته‌‌هاي مرتبط به روشي جديد بخشي از اهداف اين موسسه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون