• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5000 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۳ مرداد

نام جهانبخش دوباره سر زبان‌ها افتاد

درخشش و مصدوميت

عليرضا جهانبخش به دنبال آسيب‌‌ديدگي در ديدار برگشت از مرحله سوم ليگ كنفرانس اروپا برابر لوتزرن سوييس كه باعث خروجش از ميدان شد به هواداران فاينورد اطمينان داد كه خيلي زود بازخواهد گشت.
تيم فاينورد پنجشنبه شب 3 بر صفر لوتزرن سوييس را شكست داد و در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 6 بر صفر پيروز شد و صعود كرد. عليرضا جهانبخش زننده دو گل فاينورد در دقايق 9 و 34 بود و در دقيقه 43 به دليل آسيب‌ديدگي از ناحيه كشاله ران تعويض شد.
عليرضا جهانبخش كه ستاره بزرگ فاينورد در اين ديدار بود و دو گل به ثمر رساند، اظهار داشت: پس از پنج دقيقه از بازي احساس كردم كشاله رانم سفت شده است. با اين وجود فكر كردم بايد ادامه دهم. پس از زدن گل نخست هم دوباره چنين احساسي داشتم. نمي‌خواستم ريسك كنم، اما تمايل داشتم به بازي ادامه دهم. 
گلزن تيم فاينورد پس از زدن گل دوم تيمش به لوتزرن سوييس ديگر نخواست به بازي ادامه دهد. عليرضا جهانبخش در اين مورد خاطرنشان كرد: در اين لحظه ديگر نمي‌خواستم بيشتر ريسك كنم. كارم به پايان رسيده بود و آرامش داشتم. نمي‌خواهم هيچ مسابقه‌اي را در فاينورد به دليل آسيب‌ديدگي از دست دهم. از گل دومم خيلي راضي بودم. گل خوبي بود. بازيكن حريف روي من فشار آورده بود، اما برگشتم و فكر كردم بايد اين گل را امتحان كنم.
ملي‌پوش ايراني فاينورد درباره سبك بازي فاينورد در دوران ديك ادووكات با آرنه اسلوت (سرمربي جديد فاينورد) گفت: فاينورد در حال پيشرفت است. ما در بازي خارج از خانه برابر دريتاي كوزوو هم خوب بوديم كه احساس خوبي به بازيكنان فاينورد بخشيد. سرمربي تيم براي پياده كردن سبك بازي‌اش نياز به زمان داشت. بايد بهتر و بيشتر خودمان را بشناسيم، اما در مسير خوبي هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون