• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5000 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۳ مرداد

توضيحات دبير در مورد سرمربي تيم ملي كشتي آزاد

درستكار، رضايي، كاوه يا تركان؟

عليرضا دبير رييس فدراسيون كشتي كه در برنامه دهكده المپيك شبكه ورزش صحبت مي‌كرد در مورد ادامه يا قطع همكاري با غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد توضيحاتي ارايه كرد. 
دبير با بيان اينكه از غلامرضا محمدي تشكر مي‌كنم افزود: «وي انصافا زحمتش را كشيد، هرچند كه ايشان قبل از حضور من انتخاب شده بودند و من با ايشان كار را ادامه دادم و وي نيز كارش را منظم ادامه داد.» رييس فدراسيون كشتي گفت: «به نظرم در كشتي آزاد مشكل داشتيم و بايد آسيب‌شناسي شود و نظرات كارشناسان را در اين مورد مي‌گيرم و در حال حاضر در حال مشورت با نسل‌هاي متفاوتي از مربيان، قهرمانان و كارشناسان مطرح كشتي ايران به صورت تلفني و حضوري هستم.»  رييس فدراسيون كشتي در مورد اينكه براي براي رقابت‌هاي جهاني نروژ دنبال گزينه سرمربي در كشتي آزاد هستيد، اظهار داشت: «هنوز شرايط آقاي محمدي را بررسي نكرديم، اما در حال بررسي هستيم و همه‌چيز در نظرمن است و بنده آدمي نيستم كه زود تصميم بگيرم. معيارهاي خودم را دارم و قصد داريم با خود آقاي محمدي در دو سه روز آينده جلسه بگذاريم و يادمان نرود كه غلامرضا محمدي يك سرمايه در كشتي ايران است. اگر تصميم بر حضور ايشان بود، به كارشان ادامه مي‌دهند.»
رييس فدراسيون كشتي در مورد شرايط سرمربيگري تيم ملي گفت: «سرمربيگري تيم ملي يك سري شاخصه‌ها دارد و اگر قرار باشد انتخاب كنيم بايد مواردي همچون ايجاد نظم و انضباط اردويي، مديريت بحران و تصميم‌گيري در شرايط سخت و ... را در نظر بگيريم. مربيگري با قهرماني متفاوت است و بايد كا را از رده‌هاي پايين شروع كني و به بالا بياييد و به نظر من مجيد تركان، عليرضا رضايي، غلامرضا محمدي، محسن كاوه و پژمان درستكار سرمايه‌هاي مربيگري ما هستند.»
دبير در مورد گزينه‌هاي سرمربيگري تيم ملي كشتي آزاد گفت: «عليرضا رضايي، مجيد تركان، محسن كاوه و پژمان درستكار گزينه سرمربيگري هستند، اما چند گزينه ديگر هم هستند كه يكي از گزينه‌هاي خود آقاي غلامرضا محمدي است و محمدحسن محبي نيز از ديگر نفرات است، اسامي ديگر دوستان را اعلام نمي‌كنم چراكه در حال بحث در مورد ايشان هستيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون