• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5005 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۱ مرداد

خبر

راي قطعي خلع يد مجتمع نيشكرهفت تپه ابلاغ شد

رأي قطعي شعبه ۵۵ حقوقي تهران داير بر خلع يد هفت تپه به دولت و خريدار ابلاغ شد. به گزارش ايلنا به نقل از مركز رسانه قوه قضاييه، رأي قطعي شعبه ۵۵ حقوقي تهران داير بر خلع يد مجتمع كشت وصنعت هفت تپه به دولت و خريدارابلاغ شد. بر اين اساس مالكيت مجتمع نيشكرهفت‌تپه از خريدار خلع و به دولت واگذار مي‌شود و با حكم صادره اين مجتمع به بيت‌المال بازمي‌گردد.

درخواست «سيمبانان» براي افزايش امنيت جاني در حين اشتغال 

كارگران سيمبان شركت توزيع برق كشور، از وزير پيشنهادي نيرو درخواست كردند در صورت گرفتن راي اعتماد از مجلس پيگير وضعيت شغلي جاني سيمبانان باشد.
به گزارش ايلنا، كارگران سيمبان شركت توزيع برق كشور از مشكلاتي كه در نتيجه حضور پيمانكاران منجر به ايجاد شرايط نابرابر شغلي و از همه مهم‌تر به خطر افتادن جان سيمبانان شده، به عنوان دغدغه‌هاي اصلي سيمبانان ياد كرده و با بيان اينكه سال‌هاست چند هزار سيمبان با حقوق نابرابر در ارتفاع تيرك‌هاي برق در سخت‌ترين شرايط استرس‌زا مشغول كارند اما پيگيري‌هاي آنها در بهبود وضعيت شغلي و جاني‌شان بي‌نتيجه بوده، از وزير پيشنهادي نيرو درخواست كردند در صورت گرفتن راي اعتماد از مجلس با سروسامان دادن به وضعيت شركت‌هاي پيمانكاري توزيع برق كشور پيگير وضعيت شغلي و جاني سيمبانان باشد.
برق‌گرفتگي سيمبانان در حين كار و فوت اين كارگران به دليل اين حادثه، طي ماه‌هاي اخير افزايش يافته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون