• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5038 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۸ مهر

ويژه

توزيع سيار بيش از 61 ميليون  و 620 هزار ليتر آب در اصفهان

به دنبال تنش شديد آبي و تابستان گرم سال جاري، بيش از 61 ميليون و 620 هزار ليتر آب توسط 5741 دستگاه تانكر، به صورت سيار در استان اصفهان توزيع شد.  به گفته مدير سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان اصفهان، دماي هوا تاثير مستقيم بر ميزان مصرف آب مشتركين دارد به‌ طوري كه 49درصد از اين ميزان، مربوط به تير ماه با حدود 
30 ميليون ليتر آبرساني سيار بوده است، در حالي كه با كاهش دماي هوا در شهريور ماه، تنها 678 هزار ليتر آبرساني سيار انجام شد. عباس عباسي افزود: البته مردم نيز در اين مدت با مصرف بهينه آب، در گذر از شرايط سخت تابستان كمك بسياري كردند. 

 

آغاز واكسيناسيون خودرويي و ثابت در ايستگاه‌هاي منتخب مترو

رييس ستاد مقابله و پيشگيري بيماري كرونا و مدير اجرايي پروژه واكسيناسيون شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از واكسيناسيون شهروندان و مسافران در پايانه فتح‌آباد به صورت خودرويي و ۵ ايستگاه منتخب متروي تهران و حومه خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، عباس نظري با اشاره به پويش تزريق ۳۰۰ هزار دوز واكسن كرونا تا دهم مهر ماه سال جاري در پايگاه‌هاي شهرداري تهران گفت: امكان تزريق واكسن در ايستگاه امام خميني(ره) و سايت خودرويي ايستگاه پالايشگاه فراهم شده و طي روزهاي آينده در ايستگاه‌هاي تهران (صادقيه)، بيمه، ميدان حضرت وليعصر (عج) و شادمان نيز فراهم خواهد شد. او تصريح كرد: ايستگاه‌هاي منتخب بنابر موقعيت جغرافيايي و دسترسي سريع و ميزان تردد مسافران انتخاب شده‌اند. نظري با بيان اينكه در صورت لزوم شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه نسبت به افزايش تعداد ايستگاه‌ها آمادگي دارد، افزود: در حال حاضر در سالن ولايت شركت بهره‌برداري مترو، ايستگاه امام خميني(ره) و ايستگاه پالايشگاه جنب پايانه فتح‌آباد واكسيناسيون براي شهروندان و مسافران انجام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون