• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5040 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۱ مهر

ويژه

تمهيدات پيشگيرانه اداره كل بنادر و دريانوردي استان سيستان و بلوچستان براي مواجهه با توفان

مديركل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان از افزايش آمادگي و تشديد تمهيدات پيشگيرانه اين اداره كل براي مواجهه با توفان حاره‌اي و كاهش خسارات ناشي از توفان پيش‌بيني شده در درياي عمان و سواحل مكران خبر داد.
بهروز آقايي، مديركل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان اظهار كرد: در پي هشدارهاي قرمز هواشناسي و پيش‌بيني وقوع توفان حاره‌اي در درياي عمان و سواحل مكران، نسبت به تشديد تدابير پيشگيرانه و افزايش آمادگي بندر در مواجهه با وقوع توفان سهمگين و كاهش خسارات احتمالي بر تجهيزات دريايي، بندري و سازه‌هاي مربوطه و كاهش ريسك كليه فعاليت‌هاي دريايي و بندري اقدام شد.
وي افزود: در همين راستا، به محض دريافت هشدار جوي، اخطارهاي لازم به تمام خطوط كشتيراني، نمايندگان كشتي، تعاوني‌هاي لنج‌داران و صيادي و كليه ارگان‌هاي دريايي از طرق متعدد داده شد.


ثبت بالاترين ميزان مصرف برق در يك دهه گذشته در مازندران
مهندس سيدكاظم حسيني كارنامي با بيان اينكه مصرف برق در مازندران در تابستان امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است، گفت: اين در حالي است كه تعداد مشتركين حوزه توزيع برق مازندران حدود 1.5 درصد افزايش داشته است. سرپرست شركت توزيع نيروي برق مازندران با اشاره به اينكه پيك برق مازندران در روز چهارشنبه 20 مردادماه 1400 اتفاق افتاد، افزود: پيك بار مصرف برق در استان در تابستان 1400، 2156 مگاوات بوده است كه اين رقم در يك دهه گذشته بي‌سابقه بوده است . حسيني كارنامي با بيان اينكه در شش‌ماهه نخست سال جاري 71 كيلومتر شبكه فشار توسط و 70 كيلومتر شبكه فشار ضعيف، 319 دستگاه ترانسفورماتور توزيع با ظرفيت 34 مگاوات به شبكه توزيع برق مازندران افزوده شده از همكاري صنايع و مردم مازندران در بحث مديريت مصرف تقدير كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون